System call/contact center, zarządzanie projektami w call center.
Automatyzuj Obsługę Klienta w Twojej Firmie
Infolinie z IVR, kampanie telefoniczne, dialer predictive, wykrywanie poczt głosowych, raporty on-line.
Wirtualny system call center wspierający prowadzenie projektów telemarketingowych.
Połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), e-mail, formularze internetowe, SMS.
Debesis call center to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.
System call center Debesis rejestruje wszystkie rozmowy i umożliwia ich odsłuch w czasie rzeczywistym oraz z bazy nagrań zakończonych kontaktów. Każda rozmowa może być oceniona z poziomu karty ocen co jest później wykorzystywane w celach szkoleniowych, motywacyjnych lub reklamacyjnych.
Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu
Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się
Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta
Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania
Sprzedaż, umawianie spotkań, infolinie, ankiety, badania, windykacja
Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line
Różne tryby realizacji połączeń: predictive, preview, manual
Połączenia wychodzące i przychodzące, e-mail, SMS, dokumenty
Detekcja maszyn (poczt głosowych) w cenie licencji systemu call center
Brak opłat za wsparcie helpdesk, umowa na czas nieokreślony
Miesięcznie
*99pln
PODSTAWOWY
Obsługa połączeń przychodzących i
wychodzących
Manualnie wybieranie rekordów
Historia kontaktu z rekordem
Raportowanie (czas rozmów, czas pracy, efektywność)
Kreator projektów i skryptów
* 99pln - koszt jednej licencji użytkownika
** 2 - minimalna liczba użytkowników (administrator + pracownik)
Miesięcznie
*129pln
ROZSZERZONY
Obsługa połączeń przychodzących i
wychodzących
Wybór trybu inicjowania połączeń (manualny,
półautomatyczny, progressive)
Historia kontaktu z rekordem
Raportowanie (czas rozmów, czas pracy, efektywność)
Kreator projektów i skryptów
Wykrywanie poczty głosowej
Nagrywanie rozmów
* 129pln - koszt jednej licencji użytkownika
** 2 - minimalna liczba użytkowników (administrator + pracownik)
Miesięcznie
*149pln
KOMPLEKSOWY
Obsługa połączeń przychodzących i
wychodzących
Wybór trybu inicjowania połączeń (manualny,
półautomatyczny, progressive, predictive)
Historia kontaktu z rekordem
System raportowania i eksportowania danych
Kreator projektów i skryptów
Wykrywanie poczty głosowej
Nagrywanie rozmów
Transkrypcja rozmów
Odsłuch on-line
Integracje z systemami zewnętrznymi
* 149pln - koszt jednej licencji użytkownika
** 2 - minimalna liczba użytkowników (administrator + pracownik)