System call/contact center, zarządzanie projektami w call center.
Automatyzuj Obsługę Klienta w Twojej Firmie
Infolinie z IVR, kampanie telefoniczne, dialer predictive, wykrywanie poczt głosowych, raporty on-line.
Wirtualny system call center wspierający prowadzenie projektów telemarketingowych.
Połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), e-mail, formularze internetowe, SMS.
Debesis call center to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.
System call center Debesis rejestruje wszystkie rozmowy i umożliwia ich odsłuch w czasie rzeczywistym oraz z bazy nagrań zakończonych kontaktów. Każda rozmowa może być oceniona z poziomu karty ocen co jest później wykorzystywane w celach szkoleniowych, motywacyjnych lub reklamacyjnych.
Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu
Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się
Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta
Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania
Sprzedaż, umawianie spotkań, infolinie, ankiety, badania, windykacja
Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line
Różne tryby realizacji połączeń: predictive, preview, manual
Połączenia wychodzące i przychodzące, e-mail, SMS, dokumenty
Detekcja maszyn (poczt głosowych) w cenie licencji systemu call center
Brak opłat za wsparcie helpdesk, umowa na czas nieokreślony