Miesięcznie
*119pln
Do 3 licencji
Obsługa maili i połączeń telefonicznych
Nagrywanie
Raportowanie
IVR
Obsługa SMS/MMS
Baza wiedzy
*3 licencje = 357 pln/msc
Miesięcznie
*109pln
Do 10 licencji
Obsługa maili i połączeń telefonicznych
Nagrywanie
Raportowanie
IVR
Obsługa SMS/MMS
Baza wiedzy
*10 licencji = 1 090 pln/msc
Miesięcznie
*99pln
Powyżej 10 licencji
Obsługa maili i połączeń telefonicznych
Nagrywanie
Raportowanie
IVR
Obsługa SMS/MMS
Baza wiedzy
*13 licencji = 1 287 pln/msc
automatyzuje proces tworzenia zleceń, zapytań od klientów, pozwala na monitorowanie stanu zgłoszonych spraw przez klienta dzięki czemu zapewnia sprawniejszą komunikację, a także przekłada się na wzrost satysfakcji osoby obsługiwanej
utrzymanie modułu (w tym 1500 zgłoszeń) – 249 pln/msc
umożliwia wstępną kwalifikację telefonicznych zapytań klientów i kierowanie ich do pracowników, jeśli to konieczne. Klient może głosowo podać temat swojej sprawy lub opisać problem, a VoiceBOT, analizując słowa kluczowe, proponuje odpowiednie rozwiązania
utrzymanie modułu w tym 3 500 minut do wykorzystania – 1 500 pln/msc
każda kolejna minuta połączenia powyżej 3 500 minut – 0,69 zł
połączenia stacjonarne do wszystkich operatorów - już od 5 gr/min,
połączenia komórkowe do wszystkich operatorów - już od 13 gr/min,
numer miejski - 5 pln/msc.
aktywacja numeru dostępowego - 50 pln (jednorazowo),
utrzymanie numeru dostępowego - 149 pln/msc,
SMS (zdefiniowane pole nadawcy lub brak) - 0,15 pln/SMS,
MMS (za każde rozpoczęte 100 kb) - 0,45 pln/MMS.
koszt minuty połączenia na telefony stacjonarne - 5 gr/min,
koszt minuty połączenia na telefony komórkowe - 15 gr/min,
koszt wysyłki jednej wiadomości voice mailing - 5 gr/każda próba nawiązania połączenia z odbiorcą.
weryfikacja numeru stacjonarnego już od 2 gr/numer,
weryfikacja numeru komórkowego już od 5 gr/numer.