BRAK KOSZTÓW WDROŻENIA

Miesięcznie

*119pln

Start

Do 3 licencji

Obsługa maili i połączeń telefonicznych
Nagrywanie 
Raportowanie
IVR
Obsługa SMS/MMS
Baza wiedzy

*3 licencje = 357 pln/msc

Miesięcznie

*109pln

Optymalny

Do 10 licencji

Obsługa maili i połączeń telefonicznych
Nagrywanie
Raportowanie
IVR
Obsługa SMS/MMS
Baza wiedzy

*10 licencji = 1 090 pln/msc

Miesięcznie

*99pln

Max

Powyżej 10 licencji

Obsługa maili i połączeń telefonicznych
Nagrywanie
Raportowanie
IVR
Obsługa SMS/MMS
Baza wiedzy

*13 licencji = 1 287 pln/msc

Portal Klienta

automatyzuje proces tworzenia zleceń, zapytań od klientów, pozwala na monitorowanie stanu zgłoszonych spraw przez klienta dzięki czemu zapewnia sprawniejszą komunikację, a także przekłada się na wzrost satysfakcji osoby obsługiwanej

utrzymanie modułu (w tym 1500 zgłoszeń) – 249 pln/msc

VoiceBOT

umożliwia wstępną kwalifikację telefonicznych zapytań klientów i kierowanie ich do pracowników, jeśli to konieczne. Klient może głosowo podać temat swojej sprawy lub opisać problem, a VoiceBOT, analizując słowa kluczowe, proponuje odpowiednie rozwiązania

utrzymanie modułu w tym 3 500 minut do wykorzystania – 1 500 pln/msc

każda kolejna minuta połączenia powyżej 3 500 minut – 0,69 zł

Telefonia internetowa VoIP

połączenia stacjonarne do wszystkich operatorów - już od 5 gr/min,

połączenia komórkowe do wszystkich operatorów - już od 13 gr/min,

numer miejski - 5 pln/msc.

Debesis SMS/MMS

aktywacja numeru dostępowego - 50 pln (jednorazowo),

utrzymanie numeru dostępowego - 149 pln/msc,

SMS (zdefiniowane pole nadawcy lub brak) - 0,15 pln/SMS,

MMS (za każde rozpoczęte 100 kb) - 0,45 pln/MMS.

Debesis Voice Mailing

koszt minuty połączenia na telefony stacjonarne - 5 gr/min,

koszt minuty połączenia na telefony komórkowe - 15 gr/min,

koszt wysyłki jednej wiadomości voice mailing - 5 gr/każda próba nawiązania połączenia z odbiorcą.

Aktualizacja numerów telefonów

weryfikacja numeru stacjonarnego już od 2 gr/numer,

weryfikacja numeru komórkowego już od 5 gr/numer.