Debesis - CRM

Automatyzuj
sprzedaż i obsługę klienta z naszym systemem CRM

7 dni darmowych testów 
naszych systemów

Karta płatnicza nie jest wymagana

Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu

Test jest bezpłatny

Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się

Pomoc w konfiguracji systemu

Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta

Rozwój systemu

Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania

Podstawowe cechy systemu CRM Debesis

System CRM Debesis gromadzi wszystkie istotne informacje dotyczące klientów w jednym miejscu, umożliwiając łatwy dostęp do danych z różnych kanałów kontaktowych i interakcji.

System Debesis CRM użytkownika jest, prosty, intuicyjny i łatwy w obsłudze, umożliwiając szybkie znalezienie potrzebnych informacji i wykonanie działań.

System umożliwia personalizację komunikacji z klientami na podstawie zebranych danych, co pozwala na bardziej skuteczne zaangażowanie klientów.

Automatyzacja procesów, takich jak generowanie wiadomości, ofert, odpowiedzi, przypominanie o terminach, czy analiza danych, pomaga w oszczędzaniu czasu i zwiększaniu efektywności działań.

System CRM Debesis pozwala na generowanie raportów i analizę danych związanych z klientami, co umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb i zachowań klientów oraz podejmowanie bardziej trafionych decyzji biznesowych.

Dzięki wbudowanym lub możliwym integracjom z  innymi systemami używanymi w firmie, takimi jak systemy sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta, umożliwia płynny przepływ informacji.

Debesis - crm

CRM wiedza o kliencie

System CRM Debesis gromadzi informacje o kliencie i wszystkich aktywnościach jakie jego dotyczyły: podstawowe dane identyfikacyjne, historia interakcji, historia obsługi klienta czy informacje pochodzące z innych źródeł, np. zewnętrznych systemów.

%

Zamykanych automatycznie spraw

System CRM Debesis automatyzuje obsługę klienta poprzez wykorzystanie różnorodnych funkcji i narzędzi, które ułatwiają zarządzanie relacjami z klientami oraz procesami biznesowymi. 

Są to: 
- automatyczne odpowiedzi i powiadomienia,
- automatyczne kategoryzowanie zgłoszeń i interakcji,
- automatyczne przypisywanie zadań,
- automatyczne raportowanie i analiza danych,
- automatyczne personalizowanie komunikacji.

Integracja z innymi systemami

Jesteśmy zintegrowani z innymi systemami używanymi w firmie, takimi jak systemy sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta, aby umożliwić płynny przepływ informacji, przykładami integracji są:

Baselinker: Integracja pomiędzy systemem Debesis a BaseLinker umożliwia obsługę wszelkich spraw i zgłoszeń oraz wgląd w jednym miejscu w zamówienia klienta z zintegrowanych platform sprzedażowych wraz z informacjami przesłanymi z firm kurierskich dotyczących śledzenia przesyłek.

Shoper: Integracja pomiędzy systemem Debesis a Shoperr umożliwia m.in. import zamówień towarów/produktów z Shoper do naszej bazy danych. Pozwala na wyświetlanie zamówień listy towarów z Shoper razem ze zdjęciami oraz późniejszą ich realizację na poziomie systemu naszego panelu klienckiego. Realizacja zamówienia opiera się na prezentowaniu danych klienta do faktury, danych do wysyłki, uwag klienta do zamówienia, sposobu i statusu płatności.

InPost: Zakres integracji uwzględnia to, jakie dane będą pobierane z systemu InPost (dostępność/zamówienie kuriera, śledzenie przesyłki, generowanie etykiety oraz protokołu odbioru, obsługa przesyłek przychodzących). 

Historia kontaktu z klientem

Historia kontaktu z klientem w systemie CRM Debesis zawiera szczegółowe informacje dotyczące wszystkich dotychczasowych interakcji. Obejmuje to różne formy kontaktu, komunikacji i transakcji między firmą a klientem.

  • Data, czas kontaktu oraz rodzaj integracji,

  • Temat, cel kontaktu a także szczegóły rozmowy lub całej komunikacji,

  • Utworzone zadania lub podjęte działania,

  • Wynik lub rezultat każdej interakcji: dokonane zamówienie, rozwiązane problem klienta, złożona reklamacja.

Historia kontaktu z klientem - Debesis