Automatyzuj
sprzedaż i obsługę klienta z naszym systemem CRM
Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu
Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się
Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta
Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania
System CRM Debesis gromadzi wszystkie istotne informacje dotyczące klientów w jednym miejscu, umożliwiając łatwy dostęp do danych z różnych kanałów kontaktowych i interakcji.
System Debesis CRM użytkownika jest, prosty, intuicyjny i łatwy w obsłudze, umożliwiając szybkie znalezienie potrzebnych informacji i wykonanie działań.
System umożliwia personalizację komunikacji z klientami na podstawie zebranych danych, co pozwala na bardziej skuteczne zaangażowanie klientów.
Automatyzacja procesów, takich jak generowanie wiadomości, ofert, odpowiedzi, przypominanie o terminach, czy analiza danych, pomaga w oszczędzaniu czasu i zwiększaniu efektywności działań.
System CRM Debesis pozwala na generowanie raportów i analizę danych związanych z klientami, co umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb i zachowań klientów oraz podejmowanie bardziej trafionych decyzji biznesowych.
Dzięki wbudowanym lub możliwym integracjom z innymi systemami używanymi w firmie, takimi jak systemy sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta, umożliwia płynny przepływ informacji.
System CRM Debesis gromadzi informacje o kliencie i wszystkich aktywnościach jakie jego dotyczyły: podstawowe dane identyfikacyjne, historia interakcji, historia obsługi klienta czy informacje pochodzące z innych źródeł, np. zewnętrznych systemów.
Baselinker: Integracja pomiędzy systemem Debesis a BaseLinker umożliwia obsługę wszelkich spraw i zgłoszeń oraz wgląd w jednym miejscu w zamówienia klienta z zintegrowanych platform sprzedażowych wraz z informacjami przesłanymi z firm kurierskich dotyczących śledzenia przesyłek.
Shoper: Integracja pomiędzy systemem Debesis a Shoperr umożliwia m.in. import zamówień towarów/produktów z Shoper do naszej bazy danych. Pozwala na wyświetlanie zamówień listy towarów z Shoper razem ze zdjęciami oraz późniejszą ich realizację na poziomie systemu naszego panelu klienckiego. Realizacja zamówienia opiera się na prezentowaniu danych klienta do faktury, danych do wysyłki, uwag klienta do zamówienia, sposobu i statusu płatności.
InPost: Zakres integracji uwzględnia to, jakie dane będą pobierane z systemu InPost (dostępność/zamówienie kuriera, śledzenie przesyłki, generowanie etykiety oraz protokołu odbioru, obsługa przesyłek przychodzących).
Historia kontaktu z klientem w systemie CRM Debesis zawiera szczegółowe informacje dotyczące wszystkich dotychczasowych interakcji. Obejmuje to różne formy kontaktu, komunikacji i transakcji między firmą a klientem.
Data, czas kontaktu oraz rodzaj integracji,
Temat, cel kontaktu a także szczegóły rozmowy lub całej komunikacji,
Utworzone zadania lub podjęte działania,
Wynik lub rezultat każdej interakcji: dokonane zamówienie, rozwiązane problem klienta, złożona reklamacja.