Debesis - rozwiązania wspierające obsługę klienta
Obsługa zgłoszeń i reklamacji, Integracje z innymi systemami - Baselinker, Bitrix, Inpost..., 

System ticketowy  wielokanałowa obsługa zgłoszeń i reklamacji



7 dni darmowych testów 
naszych systemów

Karta płatnicza nie jest wymagana

Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu

Test jest bezpłatny

Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się

Pomoc w konfiguracji systemu

Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta

Rozwój systemu

Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania

%

Zgłoszeń jest zamykanych automatycznie

Wielokanałowość obsługi zgłoszeń, czyli rejestracji wszystkich spraw pochodzących z różnych źródeł jest kluczowym elementem automatyzacji obsługi klienta.

Dzięki zebraniu wszystkich spraw w jednym rozwiązaniu a następnie analizie ich treści, system automatycznie kategoryzuje sprawy i przekazuje je do dalszego opracowania lub zamyka.


Umów się na konsultacje z ekspertem!

Darmowy test systemu, umowa na czas nieokreślony, brak kosztów wdrożenia, wsparcie techniczne przez cały okres współpracy

Popraw efektywność system ticketowy

All-in-one - wielokanałowe narzędzie obsługi klienta

Wielokanałowa komunikacja z klientami poprzez telefon, sms, e-mail, web form oraz poprzez integracje z innymi systemami

Automatyczny routing zgłoszeń

System obsługi klienta identyfikuje poszczególne zgłoszenia i przekazuje je automatycznie do poszczególnych uprawnionych pracowników 

Panel klienta

Panel klienta to zintegrowany z systemem moduł, który umożliwia klientom wgląd w obsługiwane przez daną firmę jego sprawy (reklamacje, zgłoszenia). W ten sposób realizowana jest szybka i bezpieczna komunikacja z klientem.

Powiadomienia

Użytkownicy systemu obsługujący zgłoszenia otrzymują określone (konfigurowalne) powiadomienia o postępie prac nad daną sprawą lub nowymi informacjami jakie jej dotyczą

Automatyzuj obsługę maili i telefonów w firmie

System obsługi klienta w liczbach

12

lat doświadczeń
w rozwoju systemów obsługi klienta

1000

 wdrożeń naszych rozwiązań

12000

zgłoszeń dziennie obsługują użytkownicy systemu

1000

aktywnych użytkowników 
systemu 

Wielokanałowość systemu zgłoszeń

System zgłoszeń pozwala na intuicyjną i kompleksową obsługę każdego kontaktu jaki zostanie w nim zarejestrowany. Maile, telefony, wiadomości sms, zgłoszenia z formularzy internetowych są gromadzone w jednym miejscu. 









Wiadomości email

W systemie obsługi klienta możliwe jest skonfigurowanie różnych klientów pocztowy elektronicznej (np., @gmail, @outlook...) wraz z przypisanymi do nich adresami email. Pozwala to na obsługiwanie wiadomości różnych osób, kategorii czy działów w jednym miejscu. System automatycznie analizuje maile po określonych słowach kluczowych zawartych w ich treści czy tytule, nadawcach, odbiorcach i na podstawie określonych reguł przydziela je do konkretnych pracowników.

Połączenia telefoniczne

Połączenia przychodzące, wychodzące, wewnętrzne, numery komórkowe i stacjonarne są obsługiwane w ramach systemu ticketowego. IVR pozwala na automatyczną dystrybucję połączeń jeśli obsługujemy infolinie a nagrywanie rozmów pozwala na bieżącą analizę połączeń. Połączenia wykonywane w ramach obsługiwanego zgłoszenia są odnotowane w historii jego obsługi co zapewnia dokładną wgląd w wszystkie działania jakie zostały podjęte.

Formularze internetowe

Jeśli obsługa wiadomości od klientów przebiega poprzez formularz na stronie internetowej, system ticketowy zarejestruje każde z nich, dokona kategoryzacji po wcześniej zdefiniowanych kryteriach (słowa kluczowe w treści, wybrane tematy, produkty, kluczowi klienci) i przydzieli je do odpowiednich pracowników. 

Wiadomości SMS

SMS jest szybkim i skutecznym kanałem komunikacji w przypadku potwierdzenia zarejestrowania zgłoszenia, zmiany jego statusu, czy komunikacji z klientem w celu potwierdzenia np. wizyty w gabinecie lekarskim.


BRAK KOSZTÓW WDROŻENIA

Automatyzacja obsługi zgłoszeń
w systemie ticketowym

Czy wiesz, że 63% - 74% wszystkich rejestrowanych w naszym systemie obsługi klienta nie wymaga obsługi pracownika?

AUTOMATYCZNA DYSTRYBUCJA ZGŁOSZEŃ

System analizuje wszystkie zgłoszenia pod kątem źródła ich pochodzenia, treści, słów kluczowych i automatycznie rozdziela wśród pracowników.

AUTOMATYCZNY PRZEPŁYW ZGŁOSZEŃ

Kolejkowanie zgłoszeń, analiza dostępności pracownika, liczba nowych spraw, metody dystrybucji wspierają płynną obsługę klienta.

REGUŁY POWIADOMIEŃ

Samodzielna konfiguracja reguł powiadomień pozwala na tworzenie automatycznych powiadomień do klientów na określone zdarzenia w systemie.

ALARMY

Upływający czas na odpowiedź, brak reakcji na zgłoszenie, nowa odpowiedź od klienta - system automatycznie poinformuje o zmianach w zgłoszeniu.

Integracje
systemu zgłoszeń

Dzięki wbudowanym mechanizmom integracji z zewnętrznymi systemami CRM, ERP (metodą GET lub POST) możemy udostępniać dane klientów zgromadzone w innych systemach. Jesteśmy zintegrowani z systemami Bitrix, Baselinker, SalesForce, DPD, InPost.

Integracje z zewnętrznymi systemami pozwalają na wgląd w pełną historię zamówień np. z platformy sprzedażowej Allegro oraz wszystkie interakcje jakie miały miejsce z zamówionym produktem (wpłata, wysyłka, dostarczenie).

E-commerce

Zamówienia, wpłaty, reklamacje czy stany magazynowe, te informacje ułatwiają obsługę zgłoszeń od twoich klientów

Kurierzy

Komunikat o wysyłce czy dostarczonym produkcie znajduje się w historii obsługi zamówienia czy reklamacji od twojego klienta

CRM

Z innych systemów CRM pobieraj dane, które są potrzebne do sprawnej obsługi klienta

Maile, telefony, formularze

Maile z różnych programów pocztowych a może różne numery telefonów, obsłużysz je w jednym systemie ticketowym

Jedno miejsce logowania

Jedno miejsce gdzie obsługujesz wiele kanałów komunikacji i masz dostęp do informacji z innych systemów

Prosta konfiguracja

Łatwa i intuicyjna konfiguracja integracji. Nie ważne czy jest to nowa skrzynka email czy podłączenie zewnętrznego systemu, nie jest potrzebna wiedza programisty :)

System ticketowy
System ticketowy
system ticketowy
System ticketowy

Przykłady wykorzystania

systemu obsługi klienta

Efektywna obsługa zamówień, zwrot i reklamacji - zastosowane integracje z Shoper, Baselinker czy Bitrix

E-commerce

Rejestracja pacjentów (telefon, formularz, portal pacjenta), informowanie o planowanych wizytach

Gabinety lekarskie

Przyjmowanie zgłoszeń od klientów dotyczących nowych polis, modyfikacji polis, zmian w danych osobowych czy zgłaszania szkód

Finanse i ubezpieczenia

Infolinie z IVR - usystematyzowanie i kontrola nad połączeniami telefonicznymi

Transport i logistyka

Zarządzanie magazynem urządzeń medycznych, integracje z kurierami i systemem medycznym, portal klienta z dostępem do wyników badań

Badania medyczne

Zarządzanie ruchem telefonicznym, rejestracja zgłoszeń mailowych, powiadomienia SMS o zbliżających się terminach (np. przeglądy, wymiana opon)

Zarządzanie flotą pojazdów

Debesis Sp. z o.o.

  • 05-500 Piaseczno
  • ul. Geodetów 176
  • NIP: 793 162 47 81
Telefon
  • biuro: 22 699 99 09
  • helpdesk: 22 699 99 00
Email
  • biuro@debesis.pl
  • helpdesk@debesis.pl

Kontakt z Nami!

Kontakt

O nas

Debesis oferuje zaawansowane rozwiązania do automatyzacji obsługi zgłoszeń i reklamacji, skierowane przede wszystkim do firm operujących w branży e-commerce, turystycznej, automotive, produkcyjnej, usługowej, ochrony zdrowia, transportowej, serwisowej, IT oraz telekomunikacyjnej.

© Debesis 2024 - All Rights Reserved