System ticketowy wielokanałowa obsługa zgłoszeń i reklamacji
Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu
Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się
Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta
Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania
Wielokanałowa komunikacja z klientami poprzez telefon, sms, e-mail, web form oraz poprzez integracje z innymi systemami
System obsługi klienta identyfikuje poszczególne zgłoszenia i przekazuje je automatycznie do poszczególnych uprawnionych pracowników
Panel klienta to zintegrowany z systemem moduł, który umożliwia klientom wgląd w obsługiwane przez daną firmę jego sprawy (reklamacje, zgłoszenia). W ten sposób realizowana jest szybka i bezpieczna komunikacja z klientem.
Użytkownicy systemu obsługujący zgłoszenia otrzymują określone (konfigurowalne) powiadomienia o postępie prac nad daną sprawą lub nowymi informacjami jakie jej dotyczą
Automatyzuj obsługę maili i telefonów w firmie
System zgłoszeń pozwala na intuicyjną i kompleksową obsługę każdego kontaktu jaki zostanie w nim zarejestrowany. Maile, telefony, wiadomości sms, zgłoszenia z formularzy internetowych są gromadzone w jednym miejscu.
W systemie obsługi klienta możliwe jest skonfigurowanie różnych klientów pocztowy elektronicznej (np., @gmail, @outlook...) wraz z przypisanymi do nich adresami email. Pozwala to na obsługiwanie wiadomości różnych osób, kategorii czy działów w jednym miejscu. System automatycznie analizuje maile po określonych słowach kluczowych zawartych w ich treści czy tytule, nadawcach, odbiorcach i na podstawie określonych reguł przydziela je do konkretnych pracowników.
Połączenia przychodzące, wychodzące, wewnętrzne, numery komórkowe i stacjonarne są obsługiwane w ramach systemu ticketowego. IVR pozwala na automatyczną dystrybucję połączeń jeśli obsługujemy infolinie a nagrywanie rozmów pozwala na bieżącą analizę połączeń. Połączenia wykonywane w ramach obsługiwanego zgłoszenia są odnotowane w historii jego obsługi co zapewnia dokładną wgląd w wszystkie działania jakie zostały podjęte.
Jeśli obsługa wiadomości od klientów przebiega poprzez formularz na stronie internetowej, system ticketowy zarejestruje każde z nich, dokona kategoryzacji po wcześniej zdefiniowanych kryteriach (słowa kluczowe w treści, wybrane tematy, produkty, kluczowi klienci) i przydzieli je do odpowiednich pracowników.
SMS jest szybkim i skutecznym kanałem komunikacji w przypadku potwierdzenia zarejestrowania zgłoszenia, zmiany jego statusu, czy komunikacji z klientem w celu potwierdzenia np. wizyty w gabinecie lekarskim.
Czy wiesz, że 63% - 74% wszystkich rejestrowanych w naszym systemie obsługi klienta nie wymaga obsługi pracownika?
AUTOMATYCZNA DYSTRYBUCJA ZGŁOSZEŃ
System analizuje wszystkie zgłoszenia pod kątem źródła ich pochodzenia, treści, słów kluczowych i automatycznie rozdziela wśród pracowników.
AUTOMATYCZNY PRZEPŁYW ZGŁOSZEŃ
Kolejkowanie zgłoszeń, analiza dostępności pracownika, liczba nowych spraw, metody dystrybucji wspierają płynną obsługę klienta.
REGUŁY POWIADOMIEŃ
Samodzielna konfiguracja reguł powiadomień pozwala na tworzenie automatycznych powiadomień do klientów na określone zdarzenia w systemie.
ALARMY
Upływający czas na odpowiedź, brak reakcji na zgłoszenie, nowa odpowiedź od klienta - system automatycznie poinformuje o zmianach w zgłoszeniu.
Dzięki wbudowanym mechanizmom integracji z zewnętrznymi systemami CRM, ERP (metodą GET lub POST) możemy udostępniać dane klientów zgromadzone w innych systemach. Jesteśmy zintegrowani z systemami Bitrix, Baselinker, SalesForce, DPD, InPost.
Integracje z zewnętrznymi systemami pozwalają na wgląd w pełną historię zamówień np. z platformy sprzedażowej Allegro oraz wszystkie interakcje jakie miały miejsce z zamówionym produktem (wpłata, wysyłka, dostarczenie).
Zamówienia, wpłaty, reklamacje czy stany magazynowe, te informacje ułatwiają obsługę zgłoszeń od twoich klientów
Komunikat o wysyłce czy dostarczonym produkcie znajduje się w historii obsługi zamówienia czy reklamacji od twojego klienta
Z innych systemów CRM pobieraj dane, które są potrzebne do sprawnej obsługi klienta
Maile z różnych programów pocztowych a może różne numery telefonów, obsłużysz je w jednym systemie ticketowym
Jedno miejsce gdzie obsługujesz wiele kanałów komunikacji i masz dostęp do informacji z innych systemów
Łatwa i intuicyjna konfiguracja integracji. Nie ważne czy jest to nowa skrzynka email czy podłączenie zewnętrznego systemu, nie jest potrzebna wiedza programisty :)
Efektywna obsługa zamówień, zwrot i reklamacji - zastosowane integracje z Shoper, Baselinker czy Bitrix
Rejestracja pacjentów (telefon, formularz, portal pacjenta), informowanie o planowanych wizytach
Przyjmowanie zgłoszeń od klientów dotyczących nowych polis, modyfikacji polis, zmian w danych osobowych czy zgłaszania szkód
Infolinie z IVR - usystematyzowanie i kontrola nad połączeniami telefonicznymi
Zarządzanie magazynem urządzeń medycznych, integracje z kurierami i systemem medycznym, portal klienta z dostępem do wyników badań
Zarządzanie ruchem telefonicznym, rejestracja zgłoszeń mailowych, powiadomienia SMS o zbliżających się terminach (np. przeglądy, wymiana opon)