Kontakt E-mail
Telefon do nas

ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

System ticketowy Debesis -

oprogramowanie do obsługi zadań/zgłoszeń

Formularz - system ticketowy
SMS - system ticketowy
Telefon - system ticketowy

@

panel agenta
system ticketowy mobile

Zgłoszenia - wiadomości (pytania, reklamacje, informacje) jakie wysyłają do Twojej firmy klienci, dostępnymi kanałami kontaktu: e-mail, telefon, formularz internetowy czy wiadomości SMS.


Zadania - określone aktywności jakie ma podjąć pracownik w ramach czynności w systemie ticketowym, np. telefon do klienta, wysłanie wiadomości mailowej, odpowiedź na reklamację, wysłanie wiadomości SMS.

OBSŁUGA

WIADOMOŚCI

INTEGRACJA

AUTOMATYZACJA

obsługa zgłoszeń
integracja
automatyzacja

RAPORTY

WIELE KANAŁÓW

KONTAKTU

wiele kanałów

DOKUMENTY

CRM dokumenty
CRM statystyki

W listopadzie zniżka 20% na system ticketowy

69 pln/msc - obsługa maili

99 pln/msc - obsługa maili, telefony, SMS, zgłoszenia z www

Jeden system - wiele kanałów kontaktu

System  pozwala na intuicyjną i kompleksową obsługę każdego kontaktu jaki zostanie w nim zarejestrowany. Maile, telefony, wiadomości sms, zgłoszenia z formularzy internetowych są gromadzone w jednym narzędziu. System ticketowy pozwala na analizuję jego statusu obsługi, dotychczasową pracę nad sprawą, gromadzi informacje na temat klienta.

1

ZARZĄDZANIE

Praca z klientem

Prosta i sugestywna obsługa klienta. Pracując nad sprawą (mailem, ofertą, zamówieniem) mamy do dyspozycji wachlarz możliwości kontaktu z klientem: wysłanie maila, telefon, SMS, tworzenie i wysłanie dokumentów. Wszystkie aktywności są rejestrowane i zachowane w historii kontaktu.

2

Obsługa klienta

historia kontaktu

W ramach systemu ticketowego zrealizujesz określone zadania jakie mają miejsce w obsłudze klienta: reklamacje, sprzedaż, zamówienia, leady, windykację, wysyłkę e-mail lub SMS.

szablony odpowiedzi

Standaryzacja i automatyzacja obsługi

Automatyzacja scenariuszy pozwala na wykonanie określonych działań na zgłoszeniu:

  • automatyczna odpowiedź na zarejestrowane zgłoszenie,
  • automatyczne powiadomienie o zmianie statusu,
  • automatyczne powiadomienie o zamknięciu zgłoszenia.

System realizuje określone akcje powiązane z zaznaczonym statusem, samoczynne zakładanie ticketów z nieodebranych połączeń telefonicznych.

3

AUTOMATYZACJA

Analiza obsługi klienta

Wallboard prezentuje w prosty i przejrzysty sposób informacje na temat obsługiwanych i odłożonych w czasie zadań jakie mają wykonać pracownicy. Mamy pełny wgląd w informacje na temat liczby spraw jakie są zarejestrowane w systemie oraz ich aktualnego stanu obsługi.

4

Debesis CRM - wallboard

ANALIZA ON-LINE

Analizuj dostępne dane

Wskaźniki SLA, efektywność, produktywność, czas obsługi, czas reakcji, czas odpowiedzi na zgłoszenie. System ticketowy oferuje pełen wachlarz raportów statystycznych i wallboard, dzięki czemu mamy wgląd w wszystkie dane obsługi.

5

RAPORTY

raport z podziałem na statusy

Wiele kanałów

Komunikacja z różnych kanałów w jednym miejscu: wiadomości e-mail, formularz internetowy, połączenia telefoniczne, wiadomości tekstowe (SMS), socjal media w ramach jednego narzędzia obsługi klienta.

6

EFEKTYWNOŚĆ

wiele kanałów kontaktu
system ticketowy
kontakt z nami
contact center

Dostęp do danych z zewnętrznych systemów

Dzięki wbudowanym mechanizmom integracji z zewnętrznymi systemami CRM, ERP możemy udostępniać dane klientów zgromadzone w innych systemach.

7

INTEGRACJA

integracja

8

Oddzwoń do klienta w 25 sekund

LIVE CALL

livecall

Klient zainteresowany kontaktem wpisuje swój numer telefonu w wtyczce LiveCall, umieszczonej na Twojej stronie internetowej. System natychmiast zadzwoni do konsultanta, a gdy ten odbierze połączenie, zostanie wykonany telefon do klienta na pozostawiony numer. To wszystko dzieje się w ciągu 25 sekund.

Wszystkie połączenia są rejestrowane i obsługiwane przez system ticketowy.

widget livecall

Obsługa klienta na wysokim poziomie. 

Testuj przez 14 dni za darmo

© 2018 DEBESIS. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl