Klient samodzielnie zgłasza daną sprawę przez formularz, która automatycznie pojawia się na liście ticketów do obsługi.
Portal klienta w systemie ticketowym Debesis
Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu
Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się
Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta
Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania
Portal klienta w systemie obsługi zgłoszeń to dedykowana platforma internetowa, która umożliwia klientom zgłaszanie, śledzenie oraz interakcję z firmą z firmą w zakresie rozwiązywania zgłaszanych spraw.
Główne elementy portalu klienta obejmują:
Zgłaszanie spraw online: Klienci mogą rejestrować zgłoszenia za pośrednictwem portalu klienta, wypełniając odpowiednie formularze online i opisując swoje problemy lub uwagi dotyczące produktów lub usług.
Śledzenie statusu: Klienci mają możliwość śledzenia postępu w rozpatrywaniu ich zgłoszeń za pośrednictwem portalu klienta. Mogą sprawdzić, na jakim etapie znajduje się np. ich reklamacja oraz jakie kroki zostały podjęte w celu jej rozwiązania.
Komunikacja z obsługą klienta: Portal klienta umożliwia klientom komunikację z działem obsługi klienta poprzez różne kanały, takie jak wiadomości e-mail czy formularze kontaktowe. Dzięki temu mogą uzyskiwać aktualne informacje na temat swoich zgłoszeń oraz wymieniać się informacjami z firmą.
Przesyłanie dokumentów i zdjęć: Klienci mogą przesyłać dokumenty, zdjęcia lub inne materiały dotyczące zgłaszanych spraw za pośrednictwem portalu klienta, co ułatwia firmie analizę problemu i podejmowanie decyzji dotyczących zamknięcia danego zgłoszenia.
Otrzymywanie powiadomień: Portal klienta może wysyłać klientom powiadomienia o zmianach w statusie ich zgłoszeń, odpowiedziach od obsługi klienta, prośbach o dodatkowe informacje itp. Dzięki temu klienci są na bieżąco informowani o postępie w rozpatrywaniu ich spraw.
Ewaluacja obsługi zgłoszenia: Po zakończeniu procesu obsługi zgłoszenia klient może być poproszony o ocenę jakości obsługi. Portal klienta umożliwia zbieranie opinii i ocen od klientów, co pozwala firmie na ciągłe doskonalenie procesu obsługi klienta.
Zgłoszenia w jednym miejscu
Formularze reklamacyjne
Podgląd zgłoszeń
Optymalizuj Komunikację w Twojej Firmie
Klient samodzielnie zgłasza daną sprawę przez formularz, która automatycznie pojawia się na liście ticketów do obsługi.
Klient korzystający z portalu klienta widzi postęp prac oraz może uzupełniać zgłoszenie o potrzebne materiały czy dokumenty.
Przekazane sprawy są realizowane w sposób uporządkowany zgodnie z wcześniej przygotowanym scenariuszem.
Portal klienta zapewnia szczegółową analizę zgłaszanych spraw, czasu obsługi na każdym etapie realizacji.