Debesis - rozwiązania wspierające obsługę klienta
Debesis oferuje dostęp do biznesowych i konsumenckich baz danych, zbiory baz b2b to ponad 2.5 mln rekordów a bazy b2c to 20 mln rekordów.


Bazy danych
firm i konsumentów


Określ jakiej bazy szukasz, biznesowej czy konsumenckiej, do czego będziesz ją wykorzystywał: kampanie telemarketingowe, zbierał leady, realizował wysyłki e-mail a może wysyłał informacje poprzez SMS?

Biznesowe i konsumenckie bazy danych

Baza danych dla call center

Baza dla call center

Ponad 1 00 000 rekordów 

Baza danych konsument

Baza konsument

Ponad 350 000 rekordów

Baza danych - konkurs

Baza konkurs

Ponad 500 000 rekordów

Baza danych - korporacje

Korporacje

Ponad 100 000 rekordów



Baza danych - MSP

MSP

Ponad 750 000 rekordów

Baza danych - lead

Lead generation

Ponad 50 000 leadów/msc

Email marketing

Kampanie email

Ponad 2 500 000 adresów email

SMS marketing

Kampanie SMS

Ponad 1 00 000 rekordów SMS

Jak zamówić bazę danych?

Szybka realizacja zamówienia, przygotujemy dla ciebie bazę w ciągu 48 godzin

Określ jaki rodzaj bazy danych szukasz, czy jest to biznesowa baza danych b2b czy konsumencka baza danych b2c oraz jakie kryteria ma spełniać.

Istotna jest wielkość bazy danych firm lub konsumentów oraz jej przeznaczenie - mailing dla firm, kampanie call center (badania, sprzedaż, ankiety), aktualizacja danych.

Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy i przekaż jakiej bazy szukasz, jaka powinna być jej wielkość oraz jakie jest jej przeznaczenie.

Na podstawie przesłanych informacji i dostępnych potencjałów przygotujemy dla ciebie ofertę wraz z zamówieniem i fakturą proforma.

Mailingowe bazy danych

Miliony osób każdego ranka otwiera swoje skrzynki mailowe, aby sprawdzić, czy nie ma w nich nowych wiadomości. Nic więc dziwnego, że e-mail marketing cieszy się tak dużą popularnością. Nawet w dobie ogromnej popularności mediów społecznościowych, wysyłka wiadomości mailowych dalej jest świetnym sposobem na zdobywanie klientów. Nie ma przy tym znaczenia, czy działasz w B2B czy B2C.

Mailingowe bazy danych

Gwarancja legalności baz danych

Administratorzy pozyskują dane od osób uprawnionych na podstawie dobrowolnych zgód - bądź to bezpośrednio od osób uprawnionych, bądź od podmiotów trzecich, za zgodą osób uprawnionych.
Wszystkie osoby, których dane są przetwarzane zostały poinformowane przez Administratorów o możliwości ich sprostowania, uzupełnienia bądź usunięcia. Po 25 maja Administratorzy będą dodatkowo spełniać wobec wszystkich nowo pozyskanych danych osobowych obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO.
W przypadku pozyskiwania zgód od osób trzecich, np. w drodze zakupu baz, Administratorzy spełniają wszelkie wymogi prawne obowiązujące w okresie transferu zbioru, w tym również obowiązek poinformowania osób, których dane przetwarzano w pozyskanej bazie.
Przetwarzanie danych odbywa się Polityką Ochrony Danych, która reguluje wszystkie procesy dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym te wymagane w świetle RODO.
Administratorzy dokonują systematycznego przeglądu i aktualizacji wszystkich procesów związanych z przetwarzaniem danych osobowych, dostosowując je do wymogów RODO.

Systemy obsługi klienta Debesis

Bazy firm polskich - co zawiera?

Za pośrednictwem naszej firmy można nabyć różnego rodzaju bazy firm polskich. Podstawowy podział dzieli je według konkretnych branż oraz segmentów, w których działają. Pojedynczy rekord zawiera najczęściej nazwę firmy, adres e-mail oraz numer telefonu. W przypadku niektórych grup zawodowych podane są również stanowiska osób, z którymi można się skontaktować. Korzystając z tego rozwiązania, otrzymujesz dostęp do tysięcy potencjalnych klientów.

Systemy obsługi klienta Debesis

Przykłady wykorzystania

baz danych b2b i b2c

Tworzenie spersonalizowanych kampanii reklamowych, dostosowywanie przekazów marketingowych do różnych segmentów klientów

Kampanie marketingowe

Przeprowadzanie badań rynkowych i ankiet online, ocena opinii klientów na temat produktów i usług

Badania Rynkowe i Opinii Klientów

Tworzenie strategii retencyjnych opartych na analizie danych, monitorowanie skuteczności działań retencyjnych

Analiza Retencji Klientów

Monitorowanie rynku i konkurencji na rynku B2B

Analiza Rynku i Trendów

Monitorowanie aktywności klientów w ramach programów lojalnościowych, przyznawanie punktów i nagród w zależności od zachowań klientów

Programy Lojalnościowe

Zarządzanie procesem sprzedaży i ofertami handlowymi

Zarządzanie Relacjami z Klientem