Voice Bot - wirtualny, innowacyjny asystent głosowy
Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu
Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się
Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta
Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania
Voice boty są wdrażane w centrach obsługi klienta do automatycznego przyjmowania połączeń, identyfikacji potrzeb klientów, przekierowywania do odpowiednich działów lub oferowania automatycznych odpowiedzi na częste pytania.
Klienci mogą używać voice botów do przeglądania produktów, składania zamówień oraz śledzenia statusu dostaw za pomocą prostych poleceń głosowych. Voice boty mogą także odpowiadać na pytania dotyczące polityki zwrotów, sposobów płatności i dostępności produktów.
Używane działach obsługi klienta do kierowania rozmów telefonicznych do odpowiednich działów lub oferowania automatycznych usług (np. sprawdzanie daty badania).
Konwersja mowy na tekst, co pozwala botowi zrozumieć, co użytkownik powiedział
Analiza tekstu w celu zrozumienia intencji użytkownika i generowanie odpowiednich odpowiedzi
Przekształcanie tekstu na mowę, umożliwiając botowi odpowiadanie użytkownikom głosem
Realne korzyści wynikające z wdrożenia Voice Bot, Ponad 70 i 90% wizyt i potwierdzeń jest realizowanych automatycznie.
WIZYTY
POTWIERDZENIA
Skup się na swojej firmie, my zaprojektujemy i wdrożymy Voice Bot'a w twojej firmie
zaprogramujemy dialog flow, który poprowadzi rozmowę
przygotujemy moduł pytań i odpowiedzi
wdrożymy technologię ASR i NLU
przeprowadzimy integrację z innymi systemami