ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

System ticketowy

Telefon - system ticketowy
Formularz - system ticketowy

@

SMS - system ticketowy
POŁĄCZENIA
FORMULARZE
SMS
E-MAIL
system ticketowy mobile

Zgłoszenia - wiadomości (pytania, reklamacje, informacje) jakie wysyłają do Twojej firmy klienci, dostępnymi kanałami kontaktu: e-mail, telefon, formularz internetowy czy wiadomości SMS.

Zadania - określone aktywności jakie ma podjąć pracownik w ramach czynności w systemie ticketowym, np. telefon do klienta, wysłanie wiadomości mailowej, odpowiedź na reklamację, wysłanie wiadomości SMS.

APLIKACJAMOBILNA
wiele kanałów
WIELE KANAŁÓWKONTAKTU
integracja
INTEGRACJE
CRM statystyki
RAPORTY
automatyzacja
AUTOMATYZACJA
PORTAL
KLIENTA

Zobacz jak prosta i intuicyjna jest obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym Debesis

109 pln/msc - obsługa maili, SMS, zgłoszenia z www

139 pln/msc - obsługa maili, telefony, SMS, zgłoszenia z www, API

1

ZARZĄDZANIE

Jeden system ticketowy - wiele kanałów kontaktu

System  pozwala na intuicyjną i kompleksową obsługę każdego kontaktu jaki zostanie w nim zarejestrowany. Maile, telefony, wiadomości sms, zgłoszenia z formularzy internetowych są gromadzone w jednym narzędziu. System ticketowy pozwala na analizuję statusu obsługi i dotychczasową pracę nad sprawą, gromadzi informacje na temat klienta.

2

INTEGRACJE

Dostęp do danych z zewnętrznych systemów CRM

Integracja metodą POST

Dzięki wbudowanym mechanizmom integracji z zewnętrznymi systemami CRM, ERP (metodą GET lub POST) możemy udostępniać dane klientów zgromadzone w innych systemach. Jesteśmy zintegrowani z systemami Bitrix, Baselinker, SalesForce, DPD, InPost.

Integracja metodą GET

Integracje z zewnętrznymi systemami pozwalają na wgląd w pełną historię zamówień np. z platformy sprzedażowej Allegro
oraz wszystkie interakcje jakie miały miejsce z zamówionym produktem (wpłata, wysyłka, dostarczenie).

historia obsługi zgłoszenia

3

TIME LINE

Historia pracy z klientem w systemie ticketowym

Prosta i sugestywna obsługa klienta. Pracując nad sprawą (mailem, ofertą, zamówieniem) mamy do dyspozycji wachlarz możliwości kontaktu z klientem: wysłanie maila, telefon, SMS, tworzenie i wysłanie dokumentów. Wszystkie aktywności są rejestrowane i zachowane w historii kontaktu.

W ramach systemu ticketowego zrealizujesz określone zadania jakie mają miejsce w obsłudze klienta: reklamacje, sprzedaż, zamówienia, leady, windykację, wysyłkę e-mail lub SMS.

@

SMS - system ticketowy
Telefon - system ticketowy
Formularz - system ticketowy

4

EFEKTYWNOŚĆ

Jeden system ticketowy - wiele kanałówkomunikacji

Komunikacja z różnych kanałów w jednym miejscu: wiadomości e-mail, formularz internetowy, połączenia telefoniczne, wiadomości tekstowe (SMS), socjal media w ramach jednego narzędzia obsługi klienta.

5

AKCJE NA ZGŁOSZENIACH

Prosta obsługa zgłoszenia

Każde zgłoszenie zarejestrowane przez system ticketowy, może być obsługiwane wewnętrznie (wewnątrz firmy), zewnętrznie (komunikacja z klientem) jak i w ramach innych zgłoszeń (scalenie z innymi ticketami), możliwe jest:

- bezpośrednia odpowiedź na zgłoszenie,

- wysłanie wiadomości do klienta,

- wysłanie wiadomości do innych osób w firmie,

- zmiana statusu,

- scalenie zgłoszenia z innymi o podobnej treści, temacie,

- wykonanie połączenia telefonicznego,

- wysłanie wiadomości SMS,

- dodanie dokumentu,

- dodanie notatki do zgłoszenia.

6

mobilna aplikacja debesis

Aplikacja mobilna

Mobi_ticket

Użytkownicy systemu ticketowego oprócz dostępu do zgłoszeń z poziomu komputera mogą zarządzać ticketami w aplikacji mobilnej, która pozwala na:

  • dostęp do systemu zgłoszeń z telefonu komórkowego,
  • wgląd w listę zgłoszeń,
  • szczegóły zgłoszenia,
  • zaawansowane wyszukiwanie zgłoszeń,
  • zmiany statusu,
  • automatyczne powiadomienia

7

Panel klienta

Tickety w Panelu Klienta

System zgłoszeń zintegrowany z panelem klienta

Klientom, którzy korzystają z systemu ticketowego Debesis daliśmy możliwość zaimplementowania nowego modułu do komunikacji z klientami, czyli PANELU KLIENTA.

Panel Klienta, pozwala na sprawniejszą komunikację z klientem, który ma bieżący wgląd w obsługiwane sprawy.

Klient może dodawać nowe sprawy, zgłoszenia, notatki czy dokumenty, ma możliwość monitorowania stanu danych zgłoszeń.

8

AUTOMATYZACJA

Automatyczne powiadomienia

Każda nowa wiadomość, zgłoszenie zarejestrowane przez system czy zmiana statusu obsługiwanego ticketu może generować automatyczną wiadomość do klienta (powiadomienie) w postaci wiadomości e-mail lub SMS. Powiadomienia są w pełni konfigurowalne i mogą zawierać określone szczegóły z obsługiwanego zgłoszenia, np. ID ticketu, dane klienta, treść zgłoszenia.

9

RAPORTY

Analiza obsługi klienta w systemie zgłoszeń

Wallboard prezentuje w prosty i przejrzysty sposób informacje na temat obsługiwanych i odłożonych w czasie zadań jakie mają wykonać pracownicy. Mamy pełny wgląd w informacje na temat liczby spraw jakie są zarejestrowane w systemie oraz ich aktualnego stanu obsługi.

ticket system report

10

ADNOTACJE

Dokumenty, notatki

W ramach systemu ticketowego możemy tworzyć, dodawać, odbierać, edytować, importować, eksportować dowolne dokumenty, które są niezbędne w trakcie obsługi klienta.

Dodatkowo w ramach obsługiwanego zgłoszenia możliwe jest tworzenie wewnętrznych notatek, które są dostępne dla osób obsługujących dane zgłoszenia.

Sprawny i niezawodny tickets system. I w twojej firmie wszystko w porządku

Nie trzeba nikogo specjalnie przekonywać, że sprawny tickets system jest podstawą sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji. Wszędzie tam, gdzie Klientów obsługuje się wielokanałowo niezbędne są nowoczesne rozwiązania, które sprawnie i bezbłędnie zarejestrują, rozpoznają i rozdzielą zgłoszenia do poszczególnych działów. Nie trzeba też szczególnie przekonywać, że zawsze tam, gdzie pojawia się rozwiązanie Debesis, pojawia się również oszczędność a o to przede wszystkim chodzi.

Debesis ticketing tool. Narzędzia od i dla profesjonalistów

Debesis ticketing tool to zestaw profesjonalnych narzędzi, które sprawdzą się w większości branż z e-commerce na czele. Co to oznacza w praktyce? System rejestruje i obsługuje zgłoszenia, które napływają z różnych kanałów. Wiadomości e-mail, zgłoszenia telefoniczne, formularz na stronie www, sms, a nawet socjal media. W dalszej kolejności następuje automatyczna analiza zgłoszeń. System rozpoznaje zgłoszenia i rozdziela je pod kątem priorytetu, kategorii czy nadawcy. Ostatnim etapem jest automatyczna dystrybucja zgłoszeń do odpowiednich pracowników. Warto podkreślić, że zgłoszenia, które nie wymagają zaangażowania są od razu zamykane i otrzymują odpowiedni status.

It ticketing system. Łatwa i szybka obsługa Klientów

IT ticketing system automatyzuje powtarzalne czynności, dzięki czemu obsługa Klienta w firmie staje się dużo łatwiejsza i bardziej efektywna. To bezawaryjny i prosty w obsłudze zestaw narzędzi, które pracują dla twojej firmy na pierwszej linii obsługi. Przede wszystkim stanowi to odciążenie dla pracowników, skraca czas obsługi i podnosi jakość w firmie. Oczywiście sprawne i intuicyjne mechanizmy, bezpośrednio wpływają na podniesienie zysków. Szybka i rzeczowa komunikacja wzbudza zaufanie wśród Klientów, którzy chcą i czują się obsłużeni w sposób fachowy i profesjonalny.

Ticketing tool. Trafiona inwestycja. Wypróbuj za darmo i przekonaj się sam!

Debesis ticketing tool to nic innego jak trafiona inwestycja. Relatywnie niewielki koszt i wysoka skuteczność sprawiają, że warto bliżej przyjrzeć się naszej ofercie. Aby usprawnić komunikację i rozwiać wszelkie wątpliwości, przygotowaliśmy dla Państwa kompleksową bazę wiedzy. Oczywiście, w razie jakichkolwiek pytań, nasi eksperci pozostają do dyspozycji. Co ważne, przed podjęciem decyzji o współpracy proponujemy bezpłatną 7-dniową wersję próbną.

Wybierz jeden z pakietów systemu ticketowego Debesis

139pln/MSC

109pln/MSC

ZAAWANSOWANY


TELEFON/MAILE/FORMULARZE/SMS

PODSTAWOWY


MAILE/FORMULARZE/SMS

TELEFON/E-MAIL/FORMULARZE/SMS TICKETY
GRUPY UŻYTKOWNIKÓW
DYSTRYBUCJA ZGŁOSZEŃ (AUTOMATYCZNA LUB RĘCZNA)KOLEJKOWANIE ZGŁOSZEŃ
KONFIGURACJA SLA
AUTOMATYZACJA ODPOWIEDZI
ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMIAUTORESPONDERBIBLIOTEKIFILTROWANIE ZGŁOSZEŃNOTATKI W ZGŁOSZENIUSCALANIE ZGŁOSZEŃOMNICHANNELGODZINY OBSŁUGIMONITORING ZGŁOSZEŃ
TAGOWANIE ZGŁOSZEŃRAPORTY ON-LINE
TIME LINE OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ
ZGODY/ZAKAZY MARKETINGOWE
ANONIMIZACJA KLIENTA
WALLBOARD PRACOWNIKA
IVRINFOLINIE
NAGRYWANIE POŁĄCZEŃTICKETY Z POŁĄCZEŃ (ODEBRANYCH I NIEODEBRANYCH)
RAPORTY INFOLINII
API
WERSJE JĘZYKOWE SYSTEMU
E-MAIL/FORMULARZE/SMS TICKETY
GRUPY UŻYTKOWNIKÓW
DYSTRYBUCJA ZGŁOSZEŃ (AUTOMATYCZNA LUB RĘCZNA)KOLEJKOWANIE ZGŁOSZEŃ
KONFIGURACJA SLA
AUTOMATYZACJA ODPOWIEDZI
ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMIAUTORESPONDERBIBLIOTEKIFILTROWANIE ZGŁOSZEŃNOTATKI W ZGŁOSZENIUSCALANIE ZGŁOSZEŃOMNICHANNELGODZINY OBSŁUGIMONITORING ZGŁOSZEŃ
TAGOWANIE ZGŁOSZEŃRAPORTY ON-LINE
TIME LINE OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ
ZGODY/ZAKAZY MARKETINGOWE
ANONIMIZACJA KLIENTA
WALLBOARD PRACOWNIKA
API
WERSJE JĘZYKOWE SYSTEMU

* minimalna liczba licencji to 1 licencja pracownika i 1 licencja administratora

Obsługa klienta na wysokim poziomie. Testuj przez 7 dni za darmo

Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz lub zadzwoń do nas

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Zapoznaj się z aktualnymi cenami Naszych produktów i usług.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl


@ Copyright 2022 Debesis Sp. z o.o.