Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu
Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się
Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta
Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania
Niezależnie od specjalizacji, małe i średnie przychodnie oraz gabinety lekarskie mogą korzystać z oprogramowania do zarządzania pacjentami, rezerwacji wizyt oraz systemów CRM. Automatyzacja procesów administracyjnych pozwala na lepszą organizację pracy i efektywniejszą obsługę pacjentów.
Kliniki oferujące szeroki zakres usług medycznych mogą skorzystać z zaawansowanego systemu obsługi pacjenta, który integruje wszystkie informacje o pacjentach i usprawnia zarządzanie różnorodnymi procesami, od rejestracji aż do realizacji wizyty.
Duże jednostki medyczne, takie jak szpitale, mogą wykorzystać pełen zakres oferowanych rozwiązań, w tym systemy call center, helpdesk, zarządzanie sprzedażą pakietów medycznych oraz zaawansowane oprogramowanie CRM. Pomaga to w zarządzaniu dużą liczbą pacjentów, organizacją pracy personelu oraz skuteczną komunikacją z pacjentami.
Gabinety stomatologiczne mogą skorzystać z systemów rezerwacji wizyt oraz powiadomień SMS, które pomagają w zarządzaniu relacjami z pacjentami, przypominaniu o wizytach oraz monitorowaniu historii leczenia.
Placówki oferujące zabiegi medycyny estetycznej czy rehabilitację mogą skorzystać z oprogramowania do zarządzania pacjentami, rezerwacji wizyt, systemów obsługi klienta oraz przypomnień SMS, co ułatwia zarządzanie grafikami i podnosi jakość obsługi pacjentów.
Placówki oferujące usługi telemedyczne mogą wykorzystać systemy call center, system ticketowy oraz rezerwacji wizyt, co ułatwia zarządzanie konsultacjami online, komunikację z pacjentami oraz organizację pracy zdalnej.
System obsługi Debesis gromadzi informacje o kliencie i wszystkich aktywnościach jakie jego dotyczyły: podstawowe dane identyfikacyjne, historia interakcji, historia obsługi klienta czy informacje pochodzące z innych źródeł, np. zewnętrznych systemów.
Automatyczne wysyłanie SMS-ów przypominających o nadchodzących wizytach medycznych, co redukuje liczbę nieodbytych wizyt i zwiększa efektywność zarządzania czasem w placówce.
Pacjenci mogą potwierdzić swoją wizytę, odpowiadając na SMS, co pozwala na lepsze zarządzanie harmonogramem i redukcję nieobecności.