Infolinie z IVR, kampanie telefoniczne, dialer predictive, wykrywanie poczt głosowych, raporty on-line.
Wirtualny system call center wspierający prowadzenie projektów telemarketingowych.
Połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), e-mail, formularze internetowe, SMS.
Debesis call center to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.
System call center to kolejne rozwiązanie All-In-One łączące w sobie funkcjonalności rozwiązań klasy CRM, wirtualnej centrali telefonicznej, narzędzi do obsługi kampanii SMS, zarządzania zgłoszeniami, obsługi helpdesk czy aktywnego pozyskiwania nowych klientów. Różnorodność wykorzystanych w systemie modułów pozwala realizować różne projekty od wsparcia technicznego po projekty sprzedażowe.
System call center Debesis to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana w systemie call center automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.
BD
$
Sytem call center Debesis wspiera firmy w efektywnej obsłudze klienta w takich branżach jak: finanse, ubezpieczenia, przemysł, budownictwo, transport, administracja państwowa, handel, gospodarka komunalna, nauka, ochrona zdrowia, kultura fizyczna, turystyka, usługi fryzjerskie i kosmetyczne.
Andrzej Morawski, CEO
"Serdecznie polecam jako sprawdzonego partnera technologiczno - telekomunikacyjnego! Jestem ich klientem od ponad 10 lat w pracując w różnych firmach!"
"Debesis profesjonalnie podchodzi do klienta oferując wysokie standardy swoich rozwiązań, firmę cechuje duża elastyczność i szybka reakcja na zgłaszane kwestie.Usługi wykonywane są terminowo z wykorzystaniem najnowszych standardów w branży informatycznej. Partner godny polecenia."
Piotr Żmurko, Wiceprezes Zarządu Bank Spółdzielczy w Lubaczowie
To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail
Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.
Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.
Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.
Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.
Zapoznaj się z aktualnymi cenami Naszych produktów i usług.
Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.
Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.
@ Copyright 2023 Debesis Sp. z o.o.