System call contact zarządzanie projektami w call center.
Infolinie z IVR, kampanie telefoniczne, dialer predictive, wykrywanie poczt głosowych, raporty on-line.
Wirtualny system call center wspierający prowadzenie projektów telemarketingowych.
Połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), e-mail, formularze internetowe, SMS.
Debesis call center to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.
System call center Debesis rejestruje wszystkie rozmowy i umożliwia ich odsłuch w czasie rzeczywistym oraz z bazy nagrań zakończonych kontaktów. Każda rozmowa może być oceniona z poziomu karty ocen co jest później wykorzystywane w celach szkoleniowych, motywacyjnych lub reklamacyjnych.
Sprzedaż, umawianie spotkań, infolinie, ankiety, badania, windykacja
Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line
Różne tryby realizacji połączeń: predictive, preview, manual
Połączenia wychodzące i przychodzące, e-mail, SMS, dokumenty
Detekcja maszyn (poczt głosowych) w cenie licencji systemu call center
Brak opłat za wsparcie helpdesk, umowa na czas nieokreślony