Wielokanałowa komunikacja w call

center

Infolinie z IVR, kampanie telefoniczne, dialer predictive, wykrywanie poczt głosowych, raporty on-line.

Jeśli szukasz nowoczesnego i wydajnego narzędzia dla Call Center, napisz do nas!

 Umów się na szkolenie, bezpłatnie testuj Nasze rozwiązanie.

Połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), e-mail, formularze internetowe, SMS.

Efektywne pozyskiwanie i obsługa klientów

Debesis call center to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.

Poznaj najważniejsze informacje na temat system call center

Sprzedaż, umawianie spotkań, ankiety, badania, windykacja

Połączenia wychodzące i przychodzące, e-mail,

SMS, dokumenty

Tryby dzwonienia: predictive, preview, manual

Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line

Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line

Kampanie call center

Detekcja poczt głosowych

Bezpłatny test systemu

Bezpłatne wdrożenie systemu

Umowa na czas nieokreślony

Help desk w cenie licencji

system call center - panel konsultanta
raporty call center
Panel graficzny (dashboard)
panel odsłuchu
panel graficzny call center
raporty call center

Ponad 3 000 aktywnych użytkowników Naszych rozwiązań, każdego dnia  wykonuje i odbiera połączenia telefoniczne, odpowiada na maile i wysyła SMS do klientów

1

Rozwiązanie w chmurze

System Call Center Debesis jest narzędziem dostępnym z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do Internetu.

Dostępność usługi gwarantujemy na poziomie 99,99%.

3

Automatyzacja

Efektywne Call Center to zautomatyzowane call center, dlatego też wdrażamy narzędzia zwiększające efektywność i ograniczające koszty w ramach prowadzonych projektów

2

Dostosowane do potrzeb

Każde wdrożenie systemu call center poprzedzone jest analizą realizowanych projektów po stronie Klienta, tak aby jak najściślej dopasować Nasze rozwiązania do jego charakterystyki.

“Szczerze polecam firmę Debesis. Firma spełniła nasze oczekiwania. W szczególności słowa uznania, dla Działu Obsługi Klienta, który z anielską cierpliwością wspólnie z nami dostosowywał dostępne rozwiązania pod nasze potrzeby, nie zrażał się na szereg uwag i pytań oraz reagował na każdą sugestie z naszej strony i służył swoją radą. Dzięki!"

Bartłomiej Michalak, Digital Marketing Manager

BestOkna.pl

Best Okna

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Dostarczamy zaawansowane, autorskie rozwiązania wspierające obsługę klienta.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Zobacz ceny Naszych rozwiązań i porównaj z konkurencją. Nie zawieramy terminowych umów, oferujemy bezpłatny test i aktualizacje systemów.

Skuteczny SMS marketing, indywidualna i spersonalizowana komunikacja z klientem.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

@ Copyright 2019 Debesis Sp. z o.o.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl