ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

System call center

Jeśli szukasz nowoczesnego i wydajnego narzędzia dla Call Center, napisz do nas!

Kompletny system do prowadzenia kampanii telefonicznych i zarządzania projektami w call center.

Infolinie z IVR, kampanie telefoniczne, dialer predictive, wykrywanie poczt głosowych, raporty on-line.

 Umów się na szkolenie, bezpłatnie testuj Nasze rozwiązanie.

Wirtualny system call center wspierający prowadzenie projektów telemarketingowych.

Połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), e-mail, formularze internetowe, SMS.

System call centerefektywne pozyskiwanie i obsługa klientów

Debesis call center to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.

System call center

Każdy właściciel firmy powinien rozumieć, jak dużą wartość dla biznesu ma doskonała jakość obsługi klienta. To najlepszy sposób na budowanie trwałych relacji z klientami, które w długiej perspektywie przynoszą wymierne korzyści – najczęściej w formie generowanych zysków. Co ważne, dzisiaj dbanie o jakość obsługi klienta jest prostsza niż jeszcze kilka lat temu. W dużej mierze opiera się ona o wykorzystanie odpowiednich narzędzi. Jednym z nich jest system call center.

Oprogramowanie call center – co to takiego?

W wielkim skrócie można powiedzieć, że jest to narzędzie, które umożliwia zarządzanie połączeniami przechodzącymi oraz wychodzącymi w firmie. Działa niczym scentralizowana platforma, przez którą nie tylko przechodzą wszystkie telefony. Oprogramowanie call center pomaga również w raportowaniu i analizowaniu połączeń, co może przyczynić się do poprawy wydajności całego zespołu.
Jak pokazują dane, takie oprogramowania mają ogromne znacznie dla firm, którym zależy na wysokiej jakości obsługi klienta. Ci mimo że mogą skorzystać z innych narzędzi do kontaktu (na przykład e-mail, czat na stronie oraz media społecznościowe) dalej najchętniej wybierają połączenia telefoniczne – może to być nawet 90% potencjalnych kontaktów.

Oprogramowanie contact center – jak je wykorzystać?

Nowoczesne oprogramowanie contact center daje obecnie znacznie więcej opcji niż jeszcze kilka lat temu. Dzisiaj pomoże między innymi przy automatycznym kierowaniu połączeń. Dzwoniący do firmy klienci najpierw trafią na menu, w którym przygotowana jest seria automatycznych odpowiedzi. Jeśli nie znajdzie tam rozwiązania swojego problemu, może połączyć się z pracownikiem odpowiedniego działu przez wybranie danego numeru.
Za oprogramowaniem call center przemawiają również rozbudowane statystyki, które jest w stanie ono dostarczyć do klientów. To doskonała baza wiedzy dla menadżerów. Mogą nie tylko słuchać rozmów na żywo, ale również sprawdzać wydajność swojego zespołu, czy jakość obsługi zapytań.

System contact center

Oprogramowanie call center to inwestycja w satysfakcję klientów. Nie ma przy tym znaczenia wielkość firmy oraz branża, w której funkcjonuje. W Debesis dobierzemy system contact center do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. W ten sposób zrealizujesz swoje cele, jednocześnie nie marnując dodatkowych środków finansowych. Co ważne, oferujemy rozwiązania zarówno dla mikroprzedsiębiorstw, jak i dużych firm obsługujących kilkaset połączeń przychodzących i wychodzących każdego dnia.

Poznaj najważniejsze informacje na temat system call center

Sprzedaż, umawianie spotkań, ankiety, badania, windykacja

Bezpłatny test systemu

Połączenia wychodzące i przychodzące, e-mail,

SMS, dokumenty

Bezpłatne wdrożenie systemu

Umowa na czas nieokreślony

Tryby dzwonienia: predictive, preview, manual

Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line

Help desk w cenie licencji

Detekcja poczt głosowych

Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line

Kampanie call center

raporty call center
system call center - panel konsultanta
panel graficzny call center
raporty call center

Ponad 3 000 aktywnych użytkowników Naszych rozwiązań, każdego dnia  wykonuje i odbiera połączenia telefoniczne, odpowiada na maile i wysyła SMS do klientów

Rozwiązanie w chmurze

Dostosowane do potrzeb

Automatyzacja

1

2

3

System Call Center Debesis jest narzędziem dostępnym z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do Internetu.

Dostępność usługi gwarantujemy na poziomie 99,99%.

Każde wdrożenie systemu call center poprzedzone jest analizą realizowanych projektów po stronie Klienta, tak aby jak najściślej dopasować Nasze rozwiązania do jego charakterystyki.

Efektywne Call Center to zautomatyzowane call center, dlatego też wdrażamy narzędzia zwiększające efektywność i ograniczające koszty w ramach prowadzonych projektów

“Szczerze polecam firmę Debesis. Firma spełniła nasze oczekiwania. W szczególności słowa uznania, dla Działu Obsługi Klienta, który z anielską cierpliwością wspólnie z nami dostosowywał dostępne rozwiązania pod nasze potrzeby, nie zrażał się na szereg uwag i pytań oraz reagował na każdą sugestie z naszej strony i służył swoją radą. Dzięki!"

Bartłomiej Michalak, Digital Marketing Manager
BestOkna.pl

Best Okna

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Zapoznaj się z aktualnymi cenami Naszych produktów i usług.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl


@ Copyright 2022 Debesis Sp. z o.o.