System call contact center - kompletny system do prowadzenia kampanii telefonicznych i zarządzania projektami w call center.

Infolinie z IVR, kampanie telefoniczne, dialer predictive, wykrywanie poczt głosowych, raporty on-line.

Wirtualny system call center wspierający prowadzenie projektów telemarketingowych.

Połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), e-mail, formularze internetowe, SMS.

Icon
TESTUJ ZA DARMO
UMÓW SIĘ NA PREZENTACJĘ
Icon

System call center - efektywne pozyskiwanie i obsługa klientów

Debesis call center to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.

System call center

System call center to kolejne rozwiązanie All-In-One łączące w sobie funkcjonalności rozwiązań klasy CRM, wirtualnej centrali telefonicznej, narzędzi do obsługi kampanii SMS, zarządzania zgłoszeniami, obsługi helpdesk czy aktywnego pozyskiwania nowych klientów. Różnorodność wykorzystanych w systemie modułów pozwala realizować różne projekty od wsparcia technicznego po projekty sprzedażowe.

System call center - popraw obsługę klienta, zwiększ liczbę pozyskiwanych klientów

DARMOWY TEST
IconIcon

Sprzedaż, umawianie spotkań, ankiety, badania, windykacja

Połączenia wychodzące i przychodzące, e-mail,SMS, dokumenty

Bezpłatny test i wdrożenie systemu call center

Icon

Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line

IconIcon

Różne tryby realizacji połączeń: predictive, preview, manual

Icon

Brak opłat za wsparcie helpdesk, umowa na czas nieokreślony

Icon

Detekcja maszyn (poczt głosowych) w cenie licencji systemu call center

Icon

Popraw efektywność działu obsługi klienta

DARMOWY TEST
Konfiguracja systemu call center

Zaawansowane opcje konfiguracji systemu

Nagrywanie w systemie call center

Nagrywanie i odsłuch rozmów

All in one - system call center

Automatyczny routing połączeń

Panel klienta

Zespoły, projekty, kampanie

Kolejkowanie w systemie call center

Panel klienta

Zespoły w systemie call center

All-in-one online contact center system

Wielokanałowa komunikacja z klientami kanałami voice, sms, e-mail, web form oraz poprzez integracje z innymi systemami

System contact center umożliwia konfigurację dowolnych kampanii obsługi klienta (in oraz out) z obsługą, dokumentów, komunikacji sms czy poprzez panel klienta

Wszystkie rozmowy są rejestrowane a system contact center umożliwia ich odsłuch on-line oraz weryfikację z wykorzystaniem kart ocen

Trzy niezależne tryby dzwonienia, ręczny, automatyczny oraz predictive pozwalające w zależności od rodzaju realizowanych projektów na maksymalną efektywność realizowanych połączeń telefonicznych

Bez znaczenia czy realizujesz projekty wieloetapowe czy obsługujesz infolinie albo kampanie windykacyjne, każdą z tych aktywności zrealizujesz w systemie call center Debesis

Panel klienta to zintegrowany z systemem moduł, który umożliwia klientom wgląd w obsługiwane przez daną firmę (call center) sprawy. W ten sposób realizowana jest szybka i bezpieczna komunikacja z klientem.

Icon

System call center - bądź w kontakcie z klientami

System call center Debesis to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana w systemie call center automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.

System call center - efektywne pozyskiwanie nowych klientów

DARMOWY TEST
Nagrywanie w systemie call center

System call center Debesis rejestruje wszystkie rozmowy i umożliwia ich odsłuch w czasie rzeczywistym oraz z bazy nagrań zakończonych kontaktów. Każda rozmowa może być oceniona z poziomu karty ocen co jest później wykorzystywane w celach szkoleniowych, motywacyjnych lub reklamacyjnych.

Odsłuch rozmów, kontrola i ocena pracy

Odsłuch rozmów w systemie call center
Icon

BD

Icon

$

IconIconIconIconIcon

Doświadczenie ponad 1 000 wdrożeń

Sytem call center Debesis wspiera firmy w efektywnej obsłudze klienta w takich branżach jak: finanse, ubezpieczenia, przemysł, budownictwo, transport, administracja państwowa, handel, gospodarka komunalna, nauka, ochrona zdrowia, kultura fizyczna, turystyka, usługi fryzjerskie i kosmetyczne.

IconLive call

Andrzej Morawski, CEO

"Serdecznie polecam jako sprawdzonego partnera technologiczno - telekomunikacyjnego! Jestem ich klientem od ponad 10 lat w pracując w różnych firmach!"

BS Lubaczów

"Debesis profesjonalnie podchodzi do klienta oferując wysokie standardy swoich rozwiązań, firmę cechuje duża elastyczność i szybka reakcja na zgłaszane kwestie.Usługi wykonywane są terminowo z wykorzystaniem najnowszych standardów w branży informatycznej. Partner godny polecenia."

Piotr Żmurko, Wiceprezes Zarządu Bank Spółdzielczy w Lubaczowie

Icon

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Zapoznaj się z aktualnymi cenami Naszych produktów i usług.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Icon

Debesis Sp. z o.o.
ul. Młynarska 39/4B
05-500 Piaseczno

Wsparcie techniczne
+48 22 699 99 00
helpdesk@debesis.pl
+48 22 699 99 09
biuro@debesis.pl

@ Copyright 2023 Debesis Sp. z o.o.