Debesis - rozwiązania wspierające obsługę klienta


System ticketowy, system call center, centrale telefoniczne, ruch telekomunikacyjny, bazy danych

Rozwiązania wspierające firmy w pozyskiwaniu i obsłudze klienta

7 dni darmowych testów 
naszych systemów

Karta płatnicza nie jest wymagana

Nie wymagamy podania danych karty płatniczej do przeprowadzenia testu

Test jest bezpłatny

Nie pobieramy w tym okresie opłat, jeśli klient nie zdecyduje się na korzystanie z systemu, test kończy się

Pomoc w konfiguracji systemu

Pomagamy w przygotowaniu systemu tak aby odpowiadał specyfice działalności klienta

Rozwój systemu

Jeśli klient widzi potrzebę rozbudowy systemu pod kątem swoich wymagań, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania

WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ WSPIERAJĄCYCH OBSŁUGĘ KLIENTA

Zaufało nam ponad 500 firm

Bank spółdzielczy - Debesis
Impuls Leasing - Debesis
Depilacja - debesis
Górskie Resorty - Debesis
Zepter - Debesis
Medicalgorimics - Debesis
Seidorf - Debesis
CH Beck - Debesis
WWF - Debesis
Just Gym - Debesis

 System call center - obsługa i aktywne pozyskiwanie klientów

System call/contact center Debesis to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana w systemie call center automatyzacja połączeń (predictive dialer) w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.

Systemy obsługi klienta Debesis

 System ticketowy - maile, telefony, formularze w jednym miejscu

System obsługi zgłoszeń to rozwiązanie skierowane do firm, gdzie szczególnie ważna jest szybka i sprawna obsługa zgłoszeń od klientów, w tym zamówień, reklamacji, zapytań ofertowych czy zgłoszeń o awariach. Zgłoszenie (ticket) może pochodzić z różnych kanałów komunikacji z klientami, np. wiadomości e-mail, połączeń telefonicznych, innych systemów (CRM), socjal media czy sms. Każde zgłoszenie jest rejestrowane i identyfikowane przez system, analizowane pod kątem źródła pochodzenia, tematu, ważności oraz przydzielane do odpowiedniego pracownika.

Systemy obsługi klienta Debesis

Centrale telefoniczne VoIP

Centrala telefoniczna w chmurze, często określana jako "centrala PBX w chmurze" lub "centrala telefoniczna jako usługa" (ang. Cloud PBX), to system telekomunikacyjny, który umożliwia firmom zarządzanie swoją infrastrukturą telefoniczną na zewnętrznych serwerach w chmurze, zamiast na lokalnych serwerach lub urządzeniach.

Systemy obsługi klienta Debesis

Dziesiątki zastosowań
systemów obsługi klienta

Zgłoszenia, zamówienia, reklamacje z wielu źródeł w jednym systemie

System ticketowy

Pozyskiwanie klienta, monitoring połączeń, scenariusze rozmów

System Call center

Nagrywanie i odsłuch wszystkich połączeń: przychodzących, wychodzących i wewnętrznych

Centrala telefoniczna

Zapowiedzi głosowe, kolejkowanie i dystrybucja połączeń

Centrala telefoniczna

Automatyzacja obsługi klienta, spraw i zgłoszeń, automatyczne reguły powiadomień

System ticketowy

Integracje z zewnętrznymi systemami CRM, e-commerce, kurierskimi

System ticketowy

Praca zespołowa nad zgłoszeniami, pełna kontrola nad każdym etapem obsługi zgłoszeń

System ticketowy

Portal klienta - pozwól klientom zakładać i monitorować sprawy

System ticketowy

Obsługa połączeń z wielu numerów infolinii, IVR z zapowiedziami głosowymi oraz identyfikacją klienta

System call center

Biznesowe i konsumenckie
bazy danych

Jako jeden z największych w Polsce brokerów baz danych mamy dostęp do pond 20 milionów rekordów osób indywidualnych i firm, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczyć Naszym klientom aktualne i sprawdzone bazy konsumenckie (b2c) oraz bazy biznesowe (b2b).