Wirtualne Call Center - Bazy Danych - Wsparcie | Debesis

Konfigurator systemu ticketowego

Dostosuj system do swoich potrzeb

Bądźmy w kontakcie!

Konfiguruj system ticketowy według własnych potrzeb

Korzystając z kreatora systemu ticketowego możesz w wygodny sposób wybrać funkcjonalności i narzędzia, które pozwolą w sposób efektywny i skuteczny obsługiwać zgłoszenia od klientów. Po skończonej konfiguracji możesz dany wybór skopiować i zastosować u kolejnych pracowników.

RÓŻNE OSOBY, RÓŻNE POTRZEBY, RÓŻNE KONFIGURACJE

Twórz własne raporty i zestawienia

Raporty i zestawienia możesz konfigurować zgodnie z własnymi potrzebami. To ty decydujesz jakie wartości alertów dla wskaźników SLA należy zdefiniować, czy będzie to 30/70, czy 20/80. Sam określasz jakie kolory mają charakteryzować każdy z parametrów.

SAM DECYDUJESZ CO I JAK KONTROLUJESZ

ustawienia konfiguracji systemu ticketowego
Dopasuj Nasze rozwiązanie do swoich potrzeb

System ticketowy można przygotować tak, aby odpowiadał indywidualnym upodobaniom klientów. Masz ulubiony kolor, czcionki, sam chcesz dodać stopki, decydować o liczbie przydzielanych zgłoszeń, kiedy wysyłać powiadomienia (i jakie) - TO TY O TYM DECYDUJESZ

KAŻDY KLIENT MA SWOJE POTRZEBY

Debesis Automatyzacja
Źródła i filtry w kolejkach zgłoszeń

Nasze narzędzia pozwalają dostosować rodzaje zgłaszanych spraw do poszczególnych kategorii (kolejek), dzięki czemu wiesz, że pracownicy zajmą się właściwymi sprawami i już nic nie zostanie pominięte lub zapomniane. Wszystkie aktywności na zgłoszeniach są rejestrowane w historii jego obsługi.

WSZYSTKIE ZGŁOSZENIA POD KONTROLĄ

SAMI OBSŁUGUJEMY ZGŁOSZENIA!

Nie tylko tworzymy systemy, my na nich pracujemy

Sprawdzony partner!

Obsługa klienta!

"Szczerze polecam firmę Debesis. Firma spełniła nasze oczekiwania. W szczególności słowa uznania należą się Pani Magdzie Czaban, która z anielską cierpliwością wspólnie z nami dostosowywała dostępne rozwiązania pod nasze potrzeby, nie zrażał jej szereg uwag i pytań, reagowała na każdą sugestię z naszej strony i służyła swoją radą. Dzięki!"

"Serdecznie polecam jako sprawdzonego partnera technologiczno-telekomunikacyjnego! Jestem ich klientem od ponad 8 lat w pracując w różnych firmach!"

livecall

Andrzej Morawski, CEO

LiveCall

Best Okna

Bartłomiej Michalak, Digital Marketing Manager

BestOkna.pl

Bezpłatny test systemu ticketowego

Prosta droga do skutecznej obsługi zgłoszeń od klientów

Pomagamy wdrażać system ticketowy

Copyright 2021 © Debesis