kontakt z nami

ZADZWOŃ DO NAS:  + 48 22 699 99 09

zadzwoń do nas

Bazy danych

Wirtualne call

center

Infolinie

IVR

$

Nowości

VoIP

Help Desk

W ramach opłat za korzystanie z systemu klient otrzymuje bezpłatne wsparcie techniczne:

  • serwis i darmowe aktualizacje systemu przez okres trwania umowy,
  • reakcję na zgłoszone w godzinach pracy tj. 8:00 – 19:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) zdarzenie obejmujące nie prawidłowe funkcjonowanie systemu w ciągu 60-minut od momentu wpłynięcia zgłoszenia,
  • w przypadku wpłynięcia zgłoszenie po godzinie 17:00 w danym dniu roboczym lub w dniach ustawowo wolnych od pracy za moment zgłoszenia rozumie się godzinę 8:00 w pierwszym pracującym dniu roboczym,
  • w przypadku braku możliwości zdalnego rozwiązania problemu przyjmuje się 24 godziny czas reakcji

Pytania i odpowiedzi:

1. Czy mogę zamówić tylko jedno stanowisko systemu call center?


Oczywiście, jeśli Klient potrzebuje jednego stanowiska to pojedyncza licencja zostanie udostępniona. 


2. Czy w przypadku modelu rozproszonego każda lokalizacja to oddzielna instalacja systemu?


W przypadku modelu rozproszonego Klient korzysta z jednego systemu niezależnie od liczby lokalizacji. Zarządzanie konsultantami, bazą danych odbywa się z dowolnego miejsca/lokalizacji. Jedynym kryterium poprawnego działania systemu to Internet o odpowiedniej przepustowości.


3. Jak wygląda bezpieczeństwo korzystania z systemu call center?


System Call Center znajduje się w certyfikowanym centrum kolokacyjnym, co gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo serwerów i danych, dodatkowo użytkownik jest uwierzytelniany certyfikatem SSL.


4. System Call Center, co zyskam?


System Call Center pozwoli Tobie i Twojej firmie zwiększyć efektywność sprzedaży, lepiej i efektywniej zarządzać telefoniczną sprzedażą, obsługą klienta oraz zaoszczędzić na kosztach systemu w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań.


5. Co jeśli będę potrzebował więcej stanowisk lub dodatkowych funkcjonalności?


Wystarczy skontaktować się z Nami, dostęp do kolejnych stanowisk otrzymasz w ciągu kilku minut a dodatkowe funkcjonalności udostępnimy w jak najkrótszym czasie.


6. Jak wygląda proces wdrożenia systemu call center?


Określamy z klientem rodzaj i zakres współpracy (liczbę stanowisk, rodzaj umowy oraz rodzaj realizowanych projektów), po czym podpisujemy umowę. Przekazujemy klientowi komplet materiałów wdrożeniowych (instrukcji) oraz wspieramy merytorycznie podczas instalacji systemu i tworzenia pierwszych projektów. Zwykle wdrożenie od daty podpisania umowy trwa 5-7 dni, po czym klient może korzystać ze wybranych funkcjonalności systemu.


7. System Call Center – wymagania techniczne?


Do korzystania z systemu call center niezbędne jest posiadanie jedynie komputera podłączonego do Internetu, wyposażonego w przeglądarkę internetową Firefox 3.0 lub wyższą,

Łącze internetowe powinno mieć przepustowość równą lub większą niż iloczyn stanowisk konsultantów do liczby 200, liczonej w kilobitach na sekundę i dotyczącej zarówno szybkości pobierania jak i wysyłania danych, przeznaczonego wyłącznie na wykorzystanie w ramach komunikacji IP z Systemem,


8. SLA na hosting?


Aby zapewnić wysoką jakość oferowanych usług, gwarantujemy następujące SLA na serwery na których pracuje system:

Dostęp do sieci internet – 99,98%,

Zasilanie urządzeń – 99,999%,

Utrzymanie temperatury pomieszczeń, zapewniającej właściwa pracę – 99,98%,

czas naprawy fizycznych uszkodzeń (wymiany) serwerów – 24 h.


9. System Call Center – warunki współpracy.


  • zawieramy z klientem umowy na czas określony lub nieokreślony,
  • nie ograniczamy warunków współpracy minimalną liczbą stanowisk,
  • zapewniamy atrakcyjne warunki finansowe współpracy (koszty stanowisk oraz ruchu telekomunikacyjnego (ruch stacjonarny 4 gr/min a komórkowy 11 gr/min)),
  • zapewniamy stałe wsparcie Naszego Help Desk w ramach umowy,
  • wdrożenie systemu call center realizujemy zdalnie (zapewniamy bezpłatne materiały oraz szkolenie),
  • jesteśmy otwarci na sugestie i uwagi Naszych klientów (analizujemy i doradzamy w ramach Naszej wiedzy na temat specyfiki Call Center).


10. Obliczanie liczby znaków przy wysyłkach długich wiadomości SMS.


Obliczanie długości wiadomości SMS odbywa się zgodnie z poniższymi tabelami uwzględniającymi wiadomości zawierające polskie/specjalne znaki lub bez polskich/specjalnych znaków.



Tabela podziału SMS bez polskich znaków:

Ilość znaków      Długość poszczególnych części SMS          Ilość SMS-ów, które otrzyma odbiorca                    Ilość SMS-ów użytych do billingu klienta

1-160                     1 x 160 znaków                                                         1                                                                                                         1
161 - 306             2 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         2

307 - 459             3 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         3
460 - 612             4 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         4

613 - 765             5 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         5

766 - 918             6 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         6

* Przy wiadomościach zawierających więcej niż 160 znaków treść wiadomości na pojedyncze SMS-y, gdzie każdy z nich ma 153 znaki. Pozostałe 7 znaków rezerwowane jest na informacje, pozwalające scalić wiadomości w jednego długiego SMS-a.


Tabela podziału SMS z polskimi znakami (lub innymi znakami specjalnymi z zakresu kodowania UTF-8 np. cyrlica)

Ilość znaków      Długość poszczególnych części SMS          Ilość SMS-ów, które otrzyma odbiorca                    Ilość SMS-ów użytych do billingu klienta

1-160                     1 x 160 znaków                                                         1                                                                                                         1
161 - 306             2 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         2
307 - 459             3 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         3
460 - 612             4 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         4
613 - 765             5 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         5
766 - 918             6 x 153 znaków*                                                       1                                                                                                         6

* Przy wiadomościach mających więcej niż 70 znaków treść dzielona jest na pojedyncze SMS-y po 67 znaków każdy. Pozostałe 3 znaki rezerwowane są na informacje, pozwalające scalić wiadomości w jednego długiego SMS-a.


11. Przeniesienie numeru telefonu ob obecnego operatora do Debesis.


  • skontaktuj się z nami, z działem help desk lub działem handlowym,
  • wypełnij formularz, pamiętaj aby podać wszystkie dane jakie były zapisane w umowie z Twoim dotychczasowym operatorem,
  • my zajmiemy się resztą…(kontaktem z operatorem).


12. Błędne dane na fakturze, co robić?


Należy wówczas wysłać notę korygującą wraz z poprawnymi danymi. Należy ją kierować na adres: Debesis Sp. z o.o., ul. Młynarska 39/4B, 05-500 Piaseczno.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Zobacz ceny Naszych rozwiązań i porównaj z konkurencją. Nie zawieramy terminowych umów, oferujemy bezpłatny test i aktualizacje systemów.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Copyright 2018 Debesis Sp. z o.o.