Kontakt E-mail

ZADZWOŃ DO NAS:  + 48 22 699 99 09

Telefon do nas
Pobierz prezentację

Współpracując z Klientami kierujemy się prostymi i jasnymi dla obu stron zasadami. Opłaty są przejrzyste i elastyczne, wyłącznym kosztem są miesięczne opłaty abonamentowe pobierane za faktyczną liczbę udostępnionych stanowisk.

Umowy są zawierane na czas nieokreślony.

System ticketowy (omnichannel system)

System umożliwiający zarządzanie zgłoszeniami z różnych kanałów dostępu: e-mail, telefon, SMS, formularz internetowy, czat.

69pln/MSC

PODSTAWOWY


MAILE/FORMULARZE/SMS

E-MAIL/FORMULARZE/SMS TICKETY

GRUPY UŻYTKOWNIKÓW

DYSTRYBUCJA ZGŁOSZEŃ (AUTOMATYCZNA LUB RĘCZNA)

KOLEJKOWANIE ZGŁOSZEŃ

KONFIGURACJA SLA
AUTOMATYZACJA ODPOWIEDZI

ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI

AUTORESPONDER

BIBLIOTEKI

FILTROWANIE ZGŁOSZEŃ

NOTATKI W ZGŁOSZENIU

SCALANIE ZGŁOSZEŃ

OMNICHANNEL

GODZINY OBSŁUGI

MONITORING ZGŁOSZEŃ

TAGOWANIE ZGŁOSZEŃ

RAPORTY ON-LINE

TIME LINE OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ

ZGODY/ZAKAZY MARKETINGOWE

ANONIMIZACJA KLIENTA

WALLBOARD PRACOWNIKA

API

WERSJE JĘZYKOWE SYSTEMU

99pln/MSC

ZAAWANSOWANY


TELEFON/MAILE/FORMULARZE/SMS

TELEFON/E-MAIL/FORMULARZE/SMS TICKETY

GRUPY UŻYTKOWNIKÓW

DYSTRYBUCJA ZGŁOSZEŃ (AUTOMATYCZNA LUB RĘCZNA)

KOLEJKOWANIE ZGŁOSZEŃ

KONFIGURACJA SLA
AUTOMATYZACJA ODPOWIEDZI

ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI

AUTORESPONDER

BIBLIOTEKI

FILTROWANIE ZGŁOSZEŃ

NOTATKI W ZGŁOSZENIU

SCALANIE ZGŁOSZEŃ

OMNICHANNEL

GODZINY OBSŁUGI

MONITORING ZGŁOSZEŃ

TAGOWANIE ZGŁOSZEŃ

RAPORTY ON-LINE

TIME LINE OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ

ZGODY/ZAKAZY MARKETINGOWE

ANONIMIZACJA KLIENTA

WALLBOARD PRACOWNIKA

IVR

INFOLINIE

NAGRYWANIE POŁĄCZEŃ

TICKETY Z POŁĄCZEŃ (ODEBRANYCH I NIEODEBRANYCH)

RAPORTY INFOLINII

API

WERSJE JĘZYKOWE SYSTEMU

Panel klienta (system ticketowy)

Specjalny moduł udostępniany w ramach systemu ticketowego, dzięki któremu klienci, którzy wysłali zgłoszenie mają bezpośredni dostęp do wszelkich informacji na temat realizacji danej sprawy.

 PODSTAWOWY

149 pln netto/msc/konto

Pakiet podstawowy

Rozliczany za liczbę udostępnionych w Panelu Klienta zgłoszeń

Brak ograniczeń w liczbie udostępnionych dostępów do Panelu Klienta

Brak ograniczeń w liczbie logowań do Panelu Klienta

Brak ograniczeń w liczbie udostępnionych zgłoszeń w Panelu Klienta

Koszt jednego zgłoszenia w Panelu Klienta to tylko 14,9 gr.

ZAAWANSOWANY

595 pln netto/msc/konto

1000 zgłoszeń

Pakiet Zaawansowany

Rozliczany za liczbę udostępnionych w Panelu Klienta zgłoszeń

Brak ograniczeń w liczbie udostępnionych dostępów do Panelu Klienta

Brak ograniczeń w liczbie logowań do Panelu Klienta

Brak ograniczeń w liczbie udostępnionych zgłoszeń w Panelu Klienta

Koszt jednego zgłoszenia w Panelu Klienta to tylko 11,9 gr.

5 000 zgłoszeń

W przypadku potrzeby obsługi większych ilości zgłoszeń z poziomu Panelu Klienta, prosimy o kontakt z Działem Handlowym, tel. 22 699 99 09 lub biuro@debesis.pl

System Call Center

wdrożenie i konfiguracja

projekty in i out

zarządzanie pracownikami

raporty

CRM bazy danych

kreator projektów i skryptów

dialer (manual, preview, predictive)

wykrywanie poczty głosowej

nagrywanie rozmów on-line

importer bazy danych

SMS, voice mailing, e-mail

Back office

VoIP

certyfikaty SSL

wsparcie e-mail i telefoniczne

pełna konfiguracja kont i uprawnień

brak ograniczeń w liczbie agentów

brak ograniczeń w liczbie obsługiwanych kont

 PODSTAWOWY

69 pln netto/msc/konto

wdrożenie i konfiguracja

projekty in i out

zarządzanie pracownikami

raporty

CRM bazy danych

kreator projektów i skryptów

dialer (manual, preview)

nagrywanie rozmów on-line

importer bazy danych

VoIP

certyfikaty SSL

wsparcie e-mail i telefoniczne

pełna konfiguracja kont i uprawnień

brak ograniczeń w liczbie agentów

brak ograniczeń w liczbie obsługiwanych kont

ZAAWANSOWANY

99 pln netto/msc/konto

System telefonicznej obsługi klienta - kampanie call center, rozpoznawanie poczty głosowej, predictive dialing, IVR, centrala telefoniczna, nagrywanie połączeń, karty ocen, monitoring i raportowanie.

  • połączenia stacjonarne do wszystkich operatorów - już od 5 gr/min,
  • połączenia komórkowe do wszystkich operatorów - już od 11 gr/min,
  • numer miejski - 5 pln/msc.
  • Aktywacja numeru dostępowego - 50 pln (jednorazowo)
  • Utrzymanie numeru dostępowego - 149 pln/msc
  • SMS (zdefiniowane pole nadawcy lub brak) - 0,15 pln/SMS,
  • MMS (za każde rozpoczęte 100 kb) - 0,45 pln/MMS.

Debesis SMS/MMS

  • koszt minuty połączenia na telefony stacjonarne - 5 gr/min,
  • koszt minuty połączenia na telefony komórkowe - 15 gr/min,
  • koszt wysyłki jednej wiadomości voice mailing - 5 gr/każda próba nawiązania połączenia z odbiorcą.

Telefonia internetowa

Debesis VoIP

Debesis Voice Mailing

Aktualizacja numerów telefonów

  • weryfikacja numeru stacjonarnego już od 2 gr/numer,
  • weryfikacja numeru komórkowego już od 5 gr/numer.

Często zadawane pytania

Jak działa darmowy okres próbny?


W każdej chwili okresu próbnego można zrezygnować z dalszego korzystania z Naszych rozwiązań (centrala telefoniczna, system call center). Jeśli to zrobisz, nie ponosisz jakichkolwiek kosztów związanych z  ich działaniem. W razie jakichkolwiek pytań związanych z płatnościami, zachęcamy do kontaktu telefonicznego +48 22 699 99 09 lub mailowego biuro@debesis.pl 

Czy aby korzystać z usług Debesis muszę podpisać terminową umowę?


Nie wymagamy podpisywania długich, terminowych umów. Rozwiązania Debesis dostępne są w ramach, bezterminowych umów z krótkim miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeśli zrezygnujesz przed upływem końca danego miesiąca, opłaty nie będą naliczane począwszy od kolejnego miesiąca przypadającego po miesięcznym okresie wypowiedzenia.

Czy w dowolnym momencie mogę zmienić zakres usług z jakich korzystam?


Oczywiście. Masz taką możliwość w dowolnym okresie współpracy. Możesz zawiesić lub zwiększyć liczbę licencji w każdej chwili i będą rozliczane proporcjonalnie do liczby wykorzystanych dni w danym miesiącu.

Jakie są zasady wsparcia help desk?


Nasz zespół wsparcia technicznego pracuje w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00, zakres jego pracy obejmuje serwis, aktualizacje Naszych rozwiązań, wdrożenia oraz konieczne modyfikacje. Wsparcie help desk jest całkowicie bezpłatne w ramach obowiązującej umowy.

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Skuteczny SMS marketing, indywidualna i spersonalizowana komunikacja z klientem.

Copyright 2019 Debesis Sp. z o.o.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl