ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

Współpracując z Klientami kierujemy się prostymi i jasnymi dla obu stron zasadami. Opłaty są przejrzyste i elastyczne, wyłącznym kosztem są miesięczne opłaty abonamentowe pobierane za faktyczną liczbę udostępnionych stanowisk.
Umowy są zawierane na czas nieokreślony.

SYSTEM TICKETOWY

UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY

109 pln/msc

139 pln/msc

Wbudowana centrala telefoniczna

Nagrywanie rozmów

Miejsce dla nagrań

20 GB

Dystrybucja zgłoszeń (ręczna lub automatyczna)

Moduł bezpieczeństwa (SSL, identyfikacja po IP)

Polityka haseł

Polityka antyspamowa

Nagrywanie rozmów

Odsłuch rozmów

Historia kontaktów z wszystkich kanałów komunikacji

Brak ograniczeń dodanych kont pracowników

Konfigurator IVR

Brak ograniczeń liczby kont e-mail w systemie

Kolejkowanie zgłoszeń

Kategoryzacja zgłoszeń

Tagowanie zgłoszeń

Szablony odpowiedzi

Filtrowanie zgłoszeń

Moduł raportowy

Dashboard

Eksport danych xls, csv

Rejestracja czasu pracy

Dostęp do API

Konfigurator kont i uprawnień

Operator Debesis VoIP (naliczanie sekundowe)

Aplikacja mobilna/msc

39 pln

39 pln

Kalendarz/msc

39 pln

39 pln

Miejsce dla nagrań, każde 20 GB

69 pln

Help desk e-mail/telefon (8 - 19)

* ceny netto

SYSTEM CALL CENTER

UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY

109 pln/msc

139 pln/msc

Dialer manual i preview

Dialer manual, preview i predictive

Miejsce dla nagrań

20 GB

Projekty outbound i inbound

Zarządzanie pracownikami

Moduł raportowy

Eksport danych xls, csv

Importer bazy danych

Operator VoIP Debesis (naliczanie sekundowe)

Wykrywanie poczty głosowej

Odsłuch rozmów on-line

Podpowiadanie on-line

Wewnętrzny komunikator

Moduł dokumentów (umowy, cenniki, regulaminy)

Komunikacja i obsługa e-mail

Zewnętrzny operator VoIP

250 pln

Moduł SMS/msc

200 pln

200 pln

Moduł bezpieczeństwa (SSL, identyfikacja po IP)

Miejsce dla nagrań, każde 20 GB

69 pln

Help desk e-mail/telefon (8 - 19)

* ceny netto

Telefonia internetowa
Debesis VoIP

Debesis SMS/MMS

  • Aktywacja numeru dostępowego - 50 pln (jednorazowo)
  • Utrzymanie numeru dostępowego - 149 pln/msc
  • SMS (zdefiniowane pole nadawcy lub brak) - 0,15 pln/SMS,
  • MMS (za każde rozpoczęte 100 kb) - 0,45 pln/MMS.
  • połączenia stacjonarne do wszystkich operatorów - już od 5 gr/min,
  • połączenia komórkowe do wszystkich operatorów - już od 13 gr/min,
  • numer miejski - 5 pln/msc.

Aktualizacja numerów telefonów

Debesis Voice Mailing

  • koszt minuty połączenia na telefony stacjonarne - 5 gr/min,
  • koszt minuty połączenia na telefony komórkowe - 15 gr/min,
  • koszt wysyłki jednej wiadomości voice mailing - 5 gr/każda próba nawiązania połączenia z odbiorcą.
  • weryfikacja numeru stacjonarnego już od 2 gr/numer,
  • weryfikacja numeru komórkowego już od 5 gr/numer.

Często zadawane pytania

Jak działa darmowy okres próbny?


W każdej chwili okresu próbnego można zrezygnować z dalszego korzystania z Naszych rozwiązań (centrala telefoniczna, system call center). Jeśli to zrobisz, nie ponosisz jakichkolwiek kosztów związanych z  ich działaniem. W razie jakichkolwiek pytań związanych z płatnościami, zachęcamy do kontaktu telefonicznego +48 22 699 99 09 lub mailowego biuro@debesis.pl 

Czy aby korzystać z usług Debesis muszę podpisać terminową umowę?


Nie wymagamy podpisywania długich, terminowych umów. Rozwiązania Debesis dostępne są w ramach, bezterminowych umów z krótkim miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeśli zrezygnujesz przed upływem końca danego miesiąca, opłaty nie będą naliczane począwszy od kolejnego miesiąca przypadającego po miesięcznym okresie wypowiedzenia.

Jakie są zasady wsparcia help desk?


Nasz zespół wsparcia technicznego pracuje w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00, zakres jego pracy obejmuje serwis, aktualizacje Naszych rozwiązań, wdrożenia oraz konieczne modyfikacje. Wsparcie help desk jest całkowicie bezpłatne w ramach obowiązującej umowy.

Czy w dowolnym momencie mogę zmienić zakres usług z jakich korzystam?


Oczywiście. Masz taką możliwość w dowolnym okresie współpracy. Możesz zawiesić lub zwiększyć liczbę licencji w każdej chwili i będą rozliczane proporcjonalnie do liczby wykorzystanych dni w danym miesiącu.

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Zapoznaj się z aktualnymi cenami Naszych produktów i usług.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl


@ Copyright 2022 Debesis Sp. z o.o.