ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

Wirtualna centrala

Wirtualna centrala telefoniczna, centrala telefoniczna VoIP, centrala VoIP, wirtualna centrala VoIP

URUCHAMIAMY CENTRALE W 24 GODZINY

Jeśli posiadasz dostęp do internetu uruchomimy centralę w ciągu jednego dnia.

NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA IVR DLA CONTACT CENTER

Zapowiedzi IVR, nagrywanie rozmów, wirtualny fax, identyfikacja rozmówcy, moduł call center, SMS, Voice Mailing to wszystko w Naszej ofercie.

WYPOSAŻONA W NARZĘDZIA ANALITYCZNE

Dostarczamy narzędzia do analizy on-line ruchu telekomunikacyjnego: bilingi, raporty połączeń odebranych i nieodebranych...

CENTRALE TELEFONICZNE VOIPNOWOCZESNY SPOSÓB KOMUNIKACJI

Wirtualna centrala VoIP od Debesis jest alternatywą dla tradycyjnych rozwiązań. Różnica w działaniu pomiędzy nimi polega na braku konieczności inwestycji w sprzęt (serwery, szafy, regały, UPS). Wszystkie funkcjonalności dotychczasowych rozwiązań zostały zwirtualizowane, dzięki czemu do korzystania z naszej usługi potrzebny jest jedynie Internet, a wszystkie funkcje związane z realizacją połączeń realizowane są na Naszych (szybkich) serwerach i łączach telekomunikacyjnych.

ELASTYCZNOŚĆ ROZWIĄZAŃ - CENTRALA VOIP

W zależności od potrzeb firmy centrala telefoniczna VoIP może obsługiwać od jednego do kilkuset użytkowników. Dzięki zastosowaniu rozwiązań SaaS nie jest potrzebne kupowanie sprzętu na "zapas".  W dowolny sposób można decydować o liczbie osób, które obsługuje centrala VoIP, dodając lub zawieszając licencje w dowolnym czasie trwania umowy.

NUMERACJA TELEFONICZNA

numeracja krajowa i zagraniczna

Debesis jako operator telekomunikacyjny dostarcza swoim klientom numerację krajową i zagraniczną:

  • numery krajowe (stacjonarne) dla wszystkich 49 stref numeracyjnych,
  • numery komórkowe (możliwość prezentacji numerem GSM),
  • numery zagraniczny w ramach Unii Europejskiej jak i poza nią.

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA

kompleksowe wdrożenie centrali telefonicznej

Wdrażamy, konfigurujemy i obsługujemy wirtualne centrale telefoniczne: przygotowujemy łącza telekomunikacyjne, IVR call center wraz z wgraniem zapowiedzi i ustaleniem zasad przekierowań, przydzielamy i konfigurujemy numery. My przygotowujemy dla Ciebie całą konfiguracje centrali, a Ty spokojnie możesz zająć się swoim biznesem.

WIRTUALNY FAX

Fax Debesis

Nasze rozwiązanie umożliwiają korzystanie z wirtualnego faxu. Pozwala on na obsługę (wysyłanie i odbieranie) korespondencji faksowej w biurze bez konieczności posiadania tradycyjnych urządzeń faksowych. Wysyłane i odbierane wiadomości rejestrowane są w systemie jako pliki w formacie PDF. System umożliwia także przygotowanie i wysyłanie spersonalizowanej korespondencji seryjnej, np. wezwań do zapłaty czy materiałów marketingowych

PRZENOSZENIE NUMERÓW

numeracja krajowa i zagraniczna

W każdej chwili możesz przenieść numer od swojego dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego. Przenoszenie numeru do Debesis jest niezwykle proste:

  • wypełnij dokumentację dotyczącą przenoszenia numeracji w tym upoważnienie dla Debesis, 
  • wyślij do nas skany i oryginały dokumentów,
  • my zajmiemy się resztą i poinformujemy Cię o ustalonym przez Twojego obecnego operatora terminie przeniesienia numeracji do Debesis.

WSPARCIE TECHNICZNE DLA UŻYTKOWNIKÓW CENTRALI VOIP

help desk

Przez cały czas trwania umowy, każdy z Naszych klientów ma bezpłatny dostęp do Działu Wsparcia Technicznego (Help Desk), pracujący tam specjaliści są w stanie pomóc w konfiguracji centrali telefonicznej, przygotowaniu systemu zgodnie z potrzebami klienta. Help Desk dba również o zapewnienie bezawaryjnej ciągłości pracy oraz o aktualizacje systemu o nowe funkcje u wszystkich klientów Naszych systemów.

WYSOKIE SLA

call center quality

Przez cały czas trwania umowy zapewniamy wysoką jakość świadczonych usług, gwarantujemy SLA na poziomie: 

  • Dostęp do systemu call center - 99,98%, 
  • Zasilanie i dostęp do infrastruktury serwerowej - 99,999% 

Przez cały czas trwania umowy zapewniamy bezpłatny dostęp do Działu Wsparcia Technicznego (Help Desk) oraz zapewniamy serwis i darmowe aktualizacje wirtualnej centrali telefonicznej.

TELEKONFERENCJE

TELEKONFERENCJE

Rozwiązania Debesis pozwalają na zdalną rozmowę (konferencję) wielu osób, znajdujących się w różnych miejscach:

  • użytkownicy dzwonią na wskazany numer pokoju telekonferencyjnego,
  • użytkownicy są identyfikowani indywidualnym kodem PIN,
  • system może automatycznie dzwonić do określonych użytkowników zapraszając ich do udziału w telekonferencji,
  • w telekonferencji może brać udział wielu użytkowników,
  • system rejestruje (nagrywa) rozmowy użytkowników.

CENTRALE TELEFONICZNE VOIP

business inteligence

Centrale VoIP oferowane są jako usługa wirtualna, w chmurze. Oznacza to, że nie są konieczne żadne inwestycje w drogi sprzęt telekomunikacyjny, wystarczy, że firma posiada dostęp do sieci Internet. Wirtualna centrala telefoniczna VoIP to idealne rozwiązanie dla firm posiadających kilka oddziałów ponieważ Nasze rozwiązanie wprowadza jeden standard usług telekomunikacyjnych dla całej firmy. Pracownicy do połączeń wewnątrz firmy korzystają z skróconej numeracji, a te połączenia są realizowane w sposób bezpłatny w ramach sieci Debesis. Nasze rozwiązanie pozwala również na stworzenie profesjonalnego IVR call center, z zapowiedziami głosowymi, nagrywaniem rozmów i raportami on-line.

AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA
CENTRALI VOIP

Standardowe rozwiązania pracowały zazwyczaj na jednej wersji oprogramowania przez wiele lat aż do momentu poważnej awarii lub wymiany urządzenia.

Centrale VOIP oferowane przez Debesis są

aktualizowane bezpłatnie i automatycznie

bez względu na zakres usług z jakich korzysta dany klient.

OBSŁUGA POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH W FIRMIE

Rozwiązania centrale VoIP Debesis pozwalają na szybką konfigurację "głównego" numeru firmowego oraz numerów wewnętrznych a wraz z nimi niezbędnych narzędzi w komunikacji z klientem: zapowiedzi głosowe, IVR, przekierowania, fax to mail. Dodatkowo pomagamy optymalizować koszty oferując ruch wychodzący w cenach 4 gr/min (połączenia stacjonarne) i 11 gr/min (połączenia komórkowe).

ŁATWOŚĆ OBSŁUGI CENTRALI VOIP

Aby w pełni wykorzystać wirtualne centrale wystarczy dostęp do sieci Internet oraz oprogramowania typu softphone lub telefonu IP (zastępuje tradycyjny telefon).

Dzięki temu, pracownik danej firmy może w dowolny sposób przemieszczać się w biurze, w każdym pokoju, tam gdzie będzie pracował, będzie miał dostęp do swojego numeru telefonu.
W przypadku kiedy dana firma zmieni swoją lokalizację, wystarczy podłączyć telefony IP do sieci Internet korzystać z systemu w taki sam sposób jak w poprzedniej lokalizacji z zachowaniem tej samej numeracji.

KONFIGURACJA I ZARZĄDZANIE CENTRALĄ VOIP

Centrale VoIP umożliwiają w niezwykle prosty sposób zarządzanie pracownikami oraz konfigurację ich uprawnień. Z poziomu panelu administracyjnego można dodawać nowych użytkowników, włączać czy wyłączać poszczególne usługi, mieć wgląd w raporty czy nagrania rozmów.

Natomiast użytkownicy systemu mają możliwość wglądu w dane osób dzwoniących (jeśli posiadamy te informacje w bazie lub zostaną one udostępnione z poziomu CRM), swoje statystyki czy ostatnie aktywności w systemie, w tym nagrania rozmów.

OSZCZĘDNOŚCI

Dzięki zastosowaniu modelu SaaS możliwa jest znaczna redukcja kosztów wdrożenia centrali oraz kosztów związanych z utrzymaniem czy rozbudową.

Technologia VoIP pozwala na ograniczenie wydatków związanych z ruchem telekomunikacyjnym nawet o 70% w porównaniu do standardowych umów. Dodatkowo VoIP nie ogranicza nas lokalizacyjne, mamy dostęp do Naszej usługi z każdego miejsca z dostępem do sieci Internet.

CZY TWOJA CENTRALA TELEFONICZNA VOIP ZAWIERA TO WSZYSTKO?

VOICE MAILING

IVR

ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI

KOMUNIKATOR

PANELE GRAFICZNE

RAPORTY

PRZETESTUJ NASZE ROZWIĄZANIA ZA DARMO JUŻ DZIŚ!

JAK DZIAŁA WIRTUALNA CENTRALA TELEFONICZNA?

Niewątpliwie wirtualne centrale telefoniczne cieszą się coraz większą popularnością. Jest to bowiem bardzo nowoczesne i wygodne rozwiązanie służące do sprawnego zarządzania firmą i wszelkimi połączeniami, zarówno tymi przychodzącymi, jak i wychodzącymi. W ten sposób można mieć nie tylko gwarancję odpowiedniej obsługi, ale i za darmo korzystać z połączeń telefonicznych. W związku z tym wirtualna centrala telefoniczna jest doskonałym wyborem dla szybko rozwijających się firm, które potrzebują dodatkowego wsparcia, które może być w tym przypadku niezastąpione. Jak najbardziej warto z nich korzystać.

WIRTUALNA CENTRALA - NOWOCZESNOŚĆ I PROSTOTA

Na pewno tym, czym może poszczycić się wirtualna centrala, jest niewątpliwa prostota tego rozwiązania. Dlaczego? Ponieważ nie tylko można zaoszczędzić przestrzeń, ponieważ do tworzenia wirtualnej centrali nie potrzeba już oddzielnego biura, ale i dodatkowo wystarczą same telefony  lub aplikacje softphone do obsługi połączeń. Dzięki temu jest to komfortowe i bardzo łatwe do zorganizowania z dowolnego miejsca. Tak nowoczesne rozwiązanie na pewno wielu osobom przypadnie do gustu, a dodatkowo jest naprawdę polecanym sposobem na rozwój swojej firmy w oparciu o kontakt z klientami.

CENTRALA TELEFONICZNA VOIP - JAKIE MA KORZYŚCI?

Oczywiście zawsze najważniejszym punktem są korzyści. Warto więc zaznaczyć, jakie są w przypadku centrali telefonicznej voip. Przede wszystkim jest to sposób na skuteczną komunikację, ponieważ połączenia będą zawsze przekazywane pracownikom i nie będą miały miejsca sytuacje z nieodebranymi telefonami. Centrala telefoniczna voip umożliwia również podgląd i zarządzanie połączeniami, a również na kolejkowanie przychodzących telefonów. Zarządzanie centralą i połączeniami odbywa się z poziomu systemu dostępnego z każdego miejsca gdzie działa Internet, co sprawia, że pozostaje więcej czasu na dalsze sprawy biznesowe, które wymagają szybkiej i konkretnej interwencji. Na pewno wprowadzenie takich zmian będzie, jak najbardziej korzystne dla rozwoju firmy.

CENTRALA TELEFONICZNA VOIP - JAKIE MA KORZYŚCI?

Co więcej, nowoczesna i doskonale funkcjonująca centrala voip jest doskonała dla rozwoju swojego biznesu. Sprawdzi się ona, zarówno w małych, jak i dużych firmach. Warto przemyśleć wdrożenie jej zwłaszcza wtedy gdy, ma się ciągły kontakt z klientami. W ten sposób o wiele usprawnia się cały proces, a przy okazji odpowiednio tworzy się tożsamość swojej marki, ponieważ kontaktujące się osoby czują się faktycznie potraktowane profesjonalnie. To również w znacznym stopniu wpływa na postrzeganie firmy i stosunek względem niej.

GŁÓWNE FUNKCJONALNOŚCI CENTRALI TELEFONICZNEJ VOIP DEBESIS


1.    Prosta obsługa połączeń wychodzących i przychodzących (infolinie, IVR Call Center).
2.    Skrócone numery wewnętrzne.
3.    Darmowe przekierowania wewnątrz centrali - posiadając sieć internetową możemy wykonywać darmowe połączenia w ramach numeracji wewnętrznej.
4.    Proste wdrożenie bez konieczności zmian w infrastrukturze telekomunikacyjnej klienta, wykorzystana jest wewnętrzna sieć internetowa.
5.    Konta użytkowników systemu z określaniem poziomu dostępu do różnych funkcjonalności systemu.
6.    Minimalne koszty uruchomienia centrali telefonicznej, brak potrzeby zakupu hardware, wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu,
7.    Zmieniasz siedzibę, centrale oraz numerację zabierasz ze sobą, dostęp do rozwiązania VoIP masz przez internet.
8.    Brak dodatkowych kosztów uruchamiania struktury rozproszonej.
9.    Skalowalna, nowoczesna technologia telekomunikacyjna.
10.    Skrócenie czasu konfiguracji i wdrożenia zaawansowanej usługi do 2-3 dni.
11.    Obsługa wielu numerów PSTN w ramach jednego rozwiązania,
12.    IVR call center- zapowiedzi głosowe, music on hold (muzyka w oczekiwaniu na połączenie), komunikat o "miejscu w kolejce", poczta głosowa.
13.    Grupy użytkowników i kierowane połączenia zgodnie z scenariuszem IVR.
14.    Routing połączeń do pracowników o odpowiednich umiejętnościach (skill based routing).
15.    Auto answer - automatyczne odbieranie połączeń przychodzących przez zalogowanego pracownika.
16.    Nagrywanie wszystkich lub wybranych połączeń przychodzących lub wychodzących,
17.    Odsłuch on-line.
18.    Biling on-line z kontrolą kosztów.
19.    Wirtualny fax (fax2mail).
20.    Raporty on-line dla ruchu przychodzącego i wychodzącego.
21.    Panele graficzne (pracowników, kolejek).
22.    Niezależność od zewnętrznych operatorów telekomunikacyjnych,
23.    Maksymalne ograniczenie kosztów telekomunikacyjnych.   

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Zapoznaj się z aktualnymi cenami Naszych produktów i usług.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl


@ Copyright 2022 Debesis Sp. z o.o.