Jak wdrożenie systemu ticketowego i systemu do obsługi reklamacji znacząco usprawniło obsługę klienta u międzynarodowego operatora sieci dystrybucyjnej i logistycznej
Nasz klient to międzynarodowa sieć dystrybucji i logistyki współpracująca kilkudziesięcioma znanymi światowymi markami. Jej obszar działania to dystrybucja na terenie Polski i 19 innych europejskich krajów. Dostracza on szeroką gamę usług z zakresu sprzedaży, trade marketingu, marketingu oraz logistyki.
Kilkadziesiąt skrzynek pocztowych zostało przeniesionych do jednego rozwiązania (systemu ticketowego), ruch telefoniczny został skierowany, jest rejestrowany i monitorowany w ramach systemu obsługi zgłoszeń.
Przygotowanie formularza do obsługi zwrotów (strona www, powiadomienie z podlinkowanym formularzem), integracja z CRM klienta oraz firmami kurierskimi: DPD, UPS, Fedex, InPost, GLS i DHL
W ramach wdrożenia przygotowano integrację z zewnętrznym systemem CRM, platformy sprzedażowe i system księgowy
Zaprojektowanie funkcjonalności umożliwiającej realizację zwrotów online oraz skanowania etykiet w magazynach
Wielokanałowe narzędzie obsługi klienta: Wielokanałowa komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, web form oraz poprzez integracje z innymi systemami klienta, pozwala na zarządzanie wszystkimi interakcjami z klientem z poziomu jednego systemu
Automatyczny routing zgłoszeń: System ticketowy identyfikuje poszczególne sprawy (zgłoszenia, zapytania, reklamacje) i przekazuje je automatycznie według ustalonych scenariuszy do poszczególnych uprawnionych pracowników w ramach organizacji
Moduł raportowy: system obsługi zgłoszeń poprzez zgromadzenie wszystkich spraw z różnych kanałów komunikacji w jednym miejscu zapewnił pełną rozliczalność ilościową i jakościową klientów i obsługujących ich pracowników