1) System obsługi telefonicznej (Debesis PBX + IVR + SMS)
Uruchomienie centrali Debesis PBX z komunikatami głosowymi o godzinach pracy Centrum Monitorowania i prostą nawigacją IVR.
Moduł SMS do potwierdzeń, przypomnień i szybkiego kontaktu z pacjentem (np. link do instrukcji zakładania mobileHolter).
2) System ticketowy (helpdesk medyczny)
Rejestrowanie wszystkich kontaktów (telefon, e-mail, portal) jako tickety z priorytetem, statusem i SLA.
Szablony odpowiedzi i reguły przekazywania do zespołów (monitoring, logistyka, administracja, IT, billing).
Pełna historia sprawy łącząca kontakt, działania i pliki (np. formularze, protokoły).
3) Portal klienta/pacjenta
Zgłaszanie spraw, podgląd statusu zlecenia badania, dostęp do materiałów edukacyjnych i FAQ.
Bezpieczne uwierzytelnienie i spójny widok z systemem ticketowym.
4) Magazyn urządzeń (RMA/Asset)
Rejestracja i programowanie urządzeń, przypisywanie do pacjenta/zlecenia, rezerwacje i terminy.
Ewidencja wydań/zwrotów, stany magazynowe, raporty wykorzystania.
5) Integracje kurierskie
Automatyczne tworzenie paczek i etykiet, nadawanie numerów śledzenia, zwroty urządzeń po badaniu.
Zasilanie logistyki danymi z wypełnionych formularzy (adresy, terminy, typ zestawu).
6) Integracje z systemami zewnętrznymi (w tym medycznymi)
Dwustronna wymiana informacji (zlecenia, statusy, wyniki, dane pacjenta/urządzenia) z systemami medycznymi oraz back-office.
Automatyczne tworzenie zleceń podczas programowania urządzenia; eliminacja ręcznego przepisywania danych.
7) Komunikacja SMS
Przypomnienia o wysyłce/zwrocie, potwierdzenia rezerwacji urządzenia, instrukcje, alerty o brakach danych.