Call Tracking - analiza i rejestracja zgłoszeń z Twoich reklam

Call tracking jest usługą polegającą na porównaniu i ocenie skuteczności reklam, w których są wykorzystywane różne numery telefonów. Analizowane są połączenia przychodzące na określone numery telefonów, które są przypisane do określonych reklam (internetowych, bilbordy, praca, telewizja, radio)

Call tracking umożliwia na analizę efektywności różnych kanałów reklam i marketingu, gdzie są obsługiwane połączenia telefoniczne.

My udostępniamy numery telefonów (stacjonarne, komórkowe, SMS), Ty oceniasz ich skuteczność w reklamach.

Jak działa Call Tracking?

Call tracking pozwala na ocenę skuteczności prowadzonych działań marketingowych, w których wykorzystywane są numery telefonów, np. reklamy w internecie, landing page, reklama banerowa, telewizyjna, radiowa czy w prasie.

Do poszczególnych reklam jest przypisany dedykowany numer telefonu, na który są wykonywane połączenia. Każde połączenie przychodzące jest rejestrowane w systemie zgłoszeń. W ramach systemu można konfigurować IVR oraz zarządzać przydzielanymi numerami.

Call Tracking umożliwia dokładną analizę prowadzonych działań marketingowych, znamy ilość wykonanych połączeń telefonicznych na poszczególnych reklamach, liczbę połączeń, czas trwania połączeń, dysponujemy także danymi jakie możemy pozyskać podczas rozmów telefonicznych.

Call Tracking pozwala na optymalizację budżetów marketingowych jakie są wydawane na reklamy, dzięki Naszym narzędziom można optymalizować wydawane środki na te kanały, które przynoszą największe zyski.

AKTYWACJA NUMERU

Aktywuj numer lub numery telefonów na ustalony czas, mogą to być numery stacjonarne, komórkowe czy SMS

1

KONFIGURACJA NUMERU

Skonfiguruj wybrane numery w systemie zgłoszeń, dodaj je do swoich reklam

2

OBSŁUGA I ANALIZA

Odbieraj połączenia, zbieraj leady, analizuj skuteczność swoich reklam

3

JAK DZIAŁA CALL TRACKING?

Copyright 2019 © Debesis

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl