Powered by Smartsupp G-M0K5XQKJTV

Skuteczny marketing
na bazach danych
biznesowych
i konsumenckich!

Cross-selling i up-selling bazy danych

Cross-selling i up-selling

B2B: Propozycje dodatkowych produktów lub usług komplementarnych do już zakupionych, np. wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych u istniejących klientów.

B2C: Proponowanie klientom produktów komplementarnych (cross-selling) lub bardziej zaawansowanych wersji już posiadanych produktów (up-selling).

Email marketing bazy danych

E-mail marketing

B2B: Wysyłanie newsletterów, ofert produktowych, informacji o nowościach, case studies, poradników branżowych, zaproszeń na webinary lub szkolenia.

B2C: Newslettery z promocjami, rekomendacje produktów, spersonalizowane oferty na podstawie wcześniejszych zakupów, powiadomienia o wyprzedażach, urodzinowe rabaty.

Event marketing i zaproszenia na wydarzenia

B2B: Organizacja branżowych konferencji, seminariów, webinarów, targów czy śniadań biznesowych, na które zaprasza się osoby z bazy danych.

B2C: Wydarzenia promocyjne, premiery nowych produktów, spotkania z influencerami.

Event marketing

Analiza danych i segmentacja

B2B: Analiza bazy danych klientów pod kątem wielkości firm, branży, geolokalizacji, historii współpracy – w celu lepszego dopasowania oferty.

B2C: Segmentacja klientów na podstawie danych demograficznych, preferencji zakupowych, historii zakupów, aby lepiej targetować oferty.

Analiza danych i segmentacja
Telefoniczna kampania sprzedażowa

Telefoniczne kampanie sprzedażowe

B2B: Cold calling lub kampanie follow-up w celu przedstawienia oferty lub umówienia spotkania sprzedażowego.

B2C
: Call center może oferować produkty, informować o promocjach lub nowościach. Może to być także wsparcie dla działu sprzedaży w procesie zamykania transakcji.

Direct mail -  bazy danych

Direct mail

B2B: Wysyłanie tradycyjnej poczty z materiałami promocyjnymi, próbkami produktów, zaproszeniami na konferencje branżowe lub spotkania.

B2C: Wysyłanie katalogów, kuponów rabatowych, zaproszeń do wydarzeń promocyjnych.

Kampanie SMS/MMS

B2C: Informowanie klientów o promocjach, nowych produktach lub specjalnych rabatach za pomocą SMS-ów lub MMS-ów.

B2B: Rzadziej stosowane, ale może być skuteczne do wysyłania krótkich przypomnień o spotkaniach lub wydarzeniach branżowych.

Kampanie SMS/MMS -  bazy danych

Ankiety i badania opinii

B2B: Ankiety dotyczące zadowolenia z produktów, usług lub potrzeb biznesowych w celu optymalizacji oferty.

B2C: Badania satysfakcji klientów, prośby o opinie po zakupach, ankiety dotyczące preferencji zakupowych.

Ankiety i badania opinii

 W przypadku działań marketingowych na bazach danych, ważne jest przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (np. RODO w Unii Europejskiej) oraz uzyskanie odpowiednich zgód od użytkowników, zanim zaczniesz wysyłać im materiały marketingowe.
Wszystkie oferowane przez Debesis bazy danych spełniają te wymogi.

Debesis Sp. z o.o.

  • 05-500 Piaseczno
  • ul. Geodetów 176
  • NIP: 793 162 47 81
Telefon
  • biuro: 22 699 99 09
  • helpdesk: 22 699 99 00
Email
  • biuro@debesis.pl
  • helpdesk@debesis.pl

Kontakt z Nami!

Kontakt

O nas

Debesis oferuje zaawansowane rozwiązania do automatyzacji obsługi zgłoszeń i reklamacji, skierowane do firm z branży e-commerce, turystycznej, automotive, medycznej, transportowej, serwisowej i IT.


© Debesis 2025 – Wszelkie prawa zastrzeżone