ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

Pomoc i wsparcie

Informacje i materiały, które pomogą szybciej i łatwiej obsługiwać klientów

Nie masz jeszcze systemu ticketowego? Wypróbuj już teraz, za darmo!

1

Obsługa zgłoszeń

Obsługa zgłoszeń mailowych, internetowych, SMS w ramach systemu ticketowego Debesis.

2

Konfiguracja skrzynki e-mail

Instrukcja konfiguracji skrzynki e-mail dla

wiadomości, które obsługiwane jako

zgłoszenia w systemie ticketowym.

3

Raporty i analizy

Wskazówki na temat korzystania z

raportów i analiz on-line jakie mamy do

dyspozycji w ramach systemu ticketowego.

4

Szablony odpowiedzi

Szablony odpowiedzi to jedna z form

automatyzacji obsługi klienta. Stwórz i

wykorzystaj gotowe podpowiedzi w komunikacji z klientem.

5

Automatyczne powiadomienia

System ticketowy umożliwia wysyłanie automatycznych notyfikacji (powiadomienie)

do osoby, która wysłała nowe zgłoszenie. Komunikacja z wykorzystaniem powiadomień, może być także realizowana na każdym innym etapie obsługi ticketu.

6

Kolejki zgłoszeń

Kolejką w systemie ticketowym Debesis określamy sposób (kanał) komunikacji klienta z firmą np. e-mail, telefon, formularze internetowe czy sms wraz z określoną kategorią (tematem) zgłoszeń, np.

- zgłoszenia z określonych adresów e-mail,

- wiadomości z konkretnych stron internetowych,

- połączenia przychodzące na określone numery telefonów.

7

Akcje na zgłoszeniach

System ticketowy Debesis umożliwia przeprowadzenie określonych aktywności (akcji) jakie mogą być wykonane w czasie obsługi zgłoszeń, np.: zmiana statusu zgłoszenia, zmiana kolejki, odpowiedź, przekazanie innemu pracownikowi.

Darmowy test: Zastanawiasz się nad uporządkowaniem i usprawnieniem obsługi klienta?

Testuj system ticketowy za darmo przez 7 dni.

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Zapoznaj się z aktualnymi cenami Naszych produktów i usług.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl


@ Copyright 2022 Debesis Sp. z o.o.