Close

ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

Pobierz prezentację
Kontakt E-mail
Telefon do nas

Telefonia VoIP dla firm, obniż koszty telekomunikacyjne

ROZMAWIAJ TANIEJ DZIĘKI ROZWIĄZANIOM DEBESIS

0 gr/min: bezpłatne połączenia przychodzące,



4 gr/min: tylko tyle wynosi koszt połączeń na telefony stacjonarne,



11 gr/min: to koszt połączeń na telefony komórkowe,



19 zł/msc: otrzymujesz dostęp do wirtualnej centrali.

NOWOŚĆ - PREZENTACJA NUMERACJĄ KOMÓRKOWĄ

VOICE MAILING

Dzięki integracji z największymi dostawcami ruchu telekomunikacyjnego i dużemu wolumenowi jaki generujemy jesteśmy w stanie zaproponować niskie stawki połączeń do krajowych sieci stacjonarnych (od 4 gr/min) i sieci komórkowych (od 11 gr/min).

DEBESIS TO OSZCZĘDNOŚĆ

W pakiecie telefonii znajduje się wirtualny fax Debesis. Rozwiązanie to umożliwia realizację wysyłek dokumentów z każdego urządzenia z dostępem do internetu, przez 24 h/dobę i 7 dni w tygodniu. System ma wbudowany dodatkowy moduł raportowy pozwalający na analizę kosztów i skuteczności wysyłek.

Voice Mailing

KOMFORT I WYGODA

Aby korzystać z usług telefonii internetowej Debesis wystarczy dostęp do internetu oraz telefon IP lub aplikacja typu softphon, dodatkowo za każdym razem jak będziesz chciał zmienić siedzibę firmy obecną numerację możesz "zabrać" ze sobą.

PRZENIEŚ NUMER - TO PROSTE

FAX TO MAIL

Przenieś swój numer telefonu do Debesis, dzięki temu otrzymasz elastyczne rozwiązanie telekomunikacyjne - telefonię internetową VoIP, a także zaoszczędzisz realne pieniądze dzięki atrakcyjnym stawkom na połączenia stacjonarne i komórkowe. Dla Twojej wygody to My zajmiemy się procesem przeniesienia numeru od Twojego obecnego operatora.

System VoIP daje także możliwość automatycznej komunikacji głosowej, którego działanie polega na masowym i automatycznym kontakcie telefonicznym z określoną grupą klientów, kontakt telefoniczny odbywa się zarówno w wykorzystaniem telefonów komórkowych jak i stacjonarnych. W przypadku telefonów komórkowych komunikat głosowy może być wspierany przez wiadomości tekstowe (SMS).

TELEKONFERENCJE FIRMOWE

Telekonferencje Debesis to rozwiązanie umożliwiające prowadzenie telekonferencji dla dowolnej liczby użytkowników. System VoIP jest udostępniany bez umów czy innych zobowiązań, a także bez konieczności instalacji aplikacji czy zakupu urządzeń.

OBNIŻ KOSZTY POŁĄCZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH

SMS/Voice Mailing – jest to skuteczne uzupełnienie kontaktu telefonicznego, pozwala na wysłanie wiadomości tekstowej lub głosowej jako podsumowanie rozmowy telefonicznej czy przypomnienie w przypadku istotnych informacji, np. o zbliżającym się terminie płatności. Zarówno SMS jak i Voice Mailing są konfigurowalne przez system VoIP dla firm.

Wirtualny fax – system w ramach oferowanych usług zawiera także dostęp do wirtualnego faxu, czyli obsługi korespondencji faksowej przez Internet. Pozwala na wysyłanie i odbieranie wiadomości faksowej bez konieczności inwestycji w tradycyjny sprzęt biurowy (urządzenia faksowe) czy analogowe linie telefoniczne. Obsługa korespondencji faksowej rejestrowana jest w formie plików w formacie PDF lub TIFF. Umożliwia także przygotowanie korespondencji seryjnej, masowej wysyłki faksów. Koszt wysłania faksu zależy od długości połączenia (liczby wysłanych stron) oraz od stawki za połączenie, w przypadku telefonii internetowej Debesis będzie to koszt 4 groszy (netto) za minutę połączenia.

Tanie połączenia – oferujemy realizację połączeń telekomunikacyjnych w bardzo atrakcyjnych cenach, stawki za połączenia krajowe na numery stacjonarne w tej technologii wynoszą zaledwie 4 grosze netto za minutę rozmowy, a na telefony komórkowe jedynie 11 groszy netto. Rozliczanie kosztów połączeń jest realizowane co do sekundy, to oznacza, że za połączenie stacjonarne trwające 30 sekund zapłacimy 30/60 x 4 grosze (netto), czyli jedynie 2 gr.

Kolejkowanie rozmów – to funkcja spełniająca dwie podstawowe funkcje, z jednej strony służy do informowania przez systemy IVR osoby dzwoniącej o kolejności oczekiwania na połączenie z pracownikiem lub odgrywająca muzykę w oczekiwaniu na połączenie. Druga funkcja kolejkowania rozmów służy do ustalenia zasad dystrybucji połączeń do poszczególnych pracowników. Możemy ustalić różne sposoby kierowania rozmów (strategie połączeń) na przykład połączenie jest kierowane do osoby, która odebrała najmniej połączeń lub do losowego pracownika.

Nagrywanie rozmów – w ramach telefonii internetowej dla firm umożliwiamy nagrywanie rozmów telefonicznych, zarówno przychodzących, wychodzących jak i wewnętrznych. Nagrane rozmowy są dostępne z poziomu wyszukiwarki w systemie VoIP jako pliki dźwiękowe. Nagrywane rozmowy są wykorzystywane do monitorowania jakości prowadzonych rozmów jako potwierdzenie zawartych umów na odległość, a także w procesach reklamacyjnych.

Telekonferencje – usługa telekonferencji w systemach dla firm pozwala na zdalną i jednoczesną telefoniczną rozmowę wielu osób, przebywających w różnych miejscach. Użytkownicy telekonferencji mogą być identyfikowani po numerze telefonu lub indywidualnym kodzie PIN. W telekonferencji może brać udział wielu użytkowników a ich rozmowy mogą być rejestrowane (nagrywane).

Kup numer – Debesis oferuje Polską oraz zagraniczną numerację telefoniczną. W ramach numeracji krajowej udostępniamy każdy z 49 numerów strefowych, a w ramach numeracji międzynarodowej numery z ponad 40 krajów. W przypadku Polski nie ma dla nas znaczenia w jakiej numeracji strefowej (dawny podział administracyjny) jest zarejestrowana Twoja firma, możesz dysponować numerem z każdego regionu Polski. Podobnie jest w przypadku numeracji zagranicznej, z wyjątkiem niektórych krajów np. Niemiec czy Węgier, gdzie trzeba podać adres firmy w danym kraju. Telefonia VoIP pozwala przydzielić większy zakres numeracyjny np. 100 numerów DDI z wskazanej polskiej strefy numeracyjnej.

Darmowe rozmowy – wszystkie rozmowy telefoniczne jakie są realizowane w ramach telefonii VoIP Debesis są całkowicie darmowe. Jeśli posiadasz w firmie kilka oddziałów i jesteś naszym klientem, to wszyscy Twoi pracownicy mogą rozmawiać między sobą całkowicie bezpłatnie, korzystając z telefonów internetowych.

Przenieś numer – możesz także przenieść numer lub numery od swojego obecnego operatora do Debesis, procedura przenoszenia numerów jest nieskomplikowana i przeprowadzana przez pracowników Debesis. Wystarczy, że wypełnisz dokumenty dotyczące przenoszonej do Debesis numeracji w tym upoważnienie do reprezentacji Twojej firmy przed Twoim obecnym Operatorem Telekomunikacyjnym.

Bilingi on-line – raporty i bilingi on-line w VoIP dla firm pozwalają na bieżącą i szczegółową kontrolę połączeń przychodzących i wychodzących, dzięki czemu możemy analizować koszty oraz rodzaj połączeń, weryfikować połączenia nieodebrane, w tym czas oczekiwania na odebranie połączenia. Billing on-line pozwala także na planowanie liczby osób potrzebnych do odebrania założonej liczby połączeń w zależności od ich natężenia w ciągu poszczególnych dni oraz dzięki systemowi IVR identyfikację rozmówcy.

Przekierowania – telefonia internetowa dla firm dostarcza funkcjonalność przekierowania połączeń umożliwia automatyczny transfer połączenia przychodzącego na wskazany numer wewnętrzny, pocztę głosową lub numer zewnętrzny (stacjonarny lub komórkowy). Przekierowanie połączenia może być realizowane według ustalonego schematu, może ono dotyczyć dowolnego numeru z numeracji Debesis.

Poczta głosowa – usługa w VoIP dla firm, dzięki której osoby dzwoniące mają możliwość pozostawienia wiadomości w postaci nagrania, które może zostać wysłane (jako załącznik) na wskazany adres mailowy. Telefon internetowy z funkcją poczty głosowej jest szczególnie przydatny w przypadku kiedy żaden z pracowników nie może odebrać połączenia lub osoba dzwoni do firmy poza godzinami jej pracy.

Zapowiedzi głosowe - umożliwiają zapowiedzi w tonowy wybór poszczególnych opcji na poziomie drzewa w systemie IVR w celu połączenia z wybranym rozmówcą czy działem w firmie. Pozwala on podzielić w usystematyzowany sposób połączenia przychodzące do określonych pracowników w firmie.

Jakość usług – mając na celu zapewnienie wysokiej jakości oferowanych usług, gwarantujemy następujące SLA na Nasze usługi. Ruch telekomunikacyjny obsługiwany jest przez system VoIP na poziomie 99,98%.

Identyfikowanie rozmówcy – w ramach opcji i funkcjonalności systemy IVR pozwalają identyfikować osobę dzwoniącą po jej numerze telefonu lub ustalonym identyfikatorze (PIN, NIP), który zostanie podany poprzez tonową klawiaturę telefonu. Funkcja ta może być powiązana z innymi, wewnętrznymi systemami klienta (CRM), które umożliwiają przedstawienie zgromadzonych w systemie informacji na temat klienta.

Help Desk – telefonia obejmuje bezpłatny dostęp do Działu Wsparcia Technicznego (Help Desk). Kontakt lub zgłoszenia są realizowane telefonicznie pod numerem 22 699 99 00 lub mailowo pod adresem helpdesk@debesis.pl.pl.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Zobacz ceny Naszych rozwiązań i porównaj z konkurencją. Nie zawieramy terminowych umów, oferujemy bezpłatny test i aktualizacje systemów.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl

@ Copyright 2017 Debesis Sp. z o.o.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl