Close

ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

panel agenta
Telefon - system ticketowy

System ticketowy Debesis -

prosty CRM on-line

Formularz - system ticketowy
SMS - system ticketowy

@

system ticketowy mobile

RAPORTY

CRM dokumenty

INTEGRACJA

wiele kanałów

AUTOMATYZACJA

OBSŁUGA

WIADOMOŚCI

obsługa zgłoszeń

WIELE KANAŁÓW

KONTAKTU

integracja

DOKUMENTY

automatyzacja
CRM statystyki

System  pozwala na prostą (intuicyjną) i kompleksową obsługę każdego kontaktu jaki zostanie w nim zarejestrowany. Analizuj jego status, dotychczasową pracę nad kontaktem, sprawdź informacje na temat klienta i wysyłaj do niego odpowiedzi, SMS, dzwoń.

1

Obsługa zadań i kontaktów z klientami

ZARZĄDZANIE

Obsługa klienta

Praca na klientach

Prosta i sugestywna obsługa klienta. Pracując nad zadaniem (mailem, ofertą, zamówienim) masz do dyspozycji wachlarz możliwości kontaktu z klientem: wysłanie maila, telefon, SMS, tworzenie i wysłanie dokumentów. Wszystkie aktywności są rejestrowane i zachowane w historii kontaktu.

2

RAPORTY

Analizuj dostępne dane

Podejmuj decyzje na podstawie zgromadzonych danych. Analizuj informacje, oszczędzaj czas, zarządzaj zespołem, pracuj nad jakością obsługi. Zwiększaj satysfakcję klientów.

raport z podziałem na statusy

3

Wallboard

Wallboard prozentuje w prosty i przejrzysty sposób informacje na temat obsługiwanych i odłożonych w czasie zadań jakie mają wykonać pracownicy.

4

ANALIZA ON-LINE

kontakt z nami

Wiele kanałów

system ticketowy

Komunikacja z różnych kanałów w jednym miejscu: wiadomości e-mail, formularz internetowy, połączenia telefoniczne, wiadomości tekstowe (SMS), socjal media w ramach jednego narzędzia obsługi klienta.

5

EFEKTYWNOŚĆ

contact center

Dzięki wbudowanym mechanizmom integracji z zewnętrznymi systemami CRM, ERP możemy udostępniać dane klientów zgromadzone w innych systemach.

6

Dostęp do danych z zewnętrznych systemów

INTEGRACJA

7

Ułatw i przyspiesz obsługę

AUTOMATYZACJA

Automatyzacja scenariuszy pozwala na wykonanie określonych działań na zgłoszeniu:

  • automatyczna odpowiedź na zarejestrowane zgłoszenie,
  • automatyczne powiadomienie o zmianie statusu,
  • automatyczne powiadomienie o zamknięciu zgłoszenia.

System realizuje określone akcje powiązane z zaznaczonym statusem, samoczynne zakładanie ticketów z nieodebranych połączeń telefonicznych.

8

Klient zainteresowany kontaktem wpisuje swój numer telefonu w wtyczce LiveCall, umieszczonej na Twojej stronie internetowej. System natychmiast zadzwoni do konsultanta, a gdy ten odbierze połączenie, zostanie wykonany telefon do klienta na pozostawiony numer. To wszystko dzieje się w ciągu 25 sekund.

Wszystkie połączenia są rejestrowane i obsługiwane przez system ticketowy.

Oddzwoń do klienta w 25 sekund

livecall

LIVE CALL

widget livecall

Obsługa klienta na wysokim poziomie. 

Testuj przez 14 dni za darmo

© 2018 DEBESIS. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl