Close
Kontakt E-mail
Telefon do nas

ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

panel agenta
Telefon - system ticketowy

System ticketowy Debesis - wielokanałowa obsługa klienta

Formularz - system ticketowy
SMS - system ticketowy

@

system ticketowy mobile

WIELE KANAŁÓW

KONTAKTU

INTEGRACJA

RAPORTY

AUTOMATYZACJA

OBSŁUGA

ZGŁOSZEŃ

obsługa zgłoszeń
integracja
raporty
automatyzacja
wiele kanałów

System ticketowy pozwala na kompleksową obsługę każdego zadania jakie zostanie zarejestrowane. Analizuj jego status, dotychczasową pracę nad zgłoszeniem, sprawdź informacje na temat klienta i wysyłaj do niego odpowiedzi.

1

Obsługa zgłoszeń

ZARZĄDZANIE

EFEKTYWNOŚĆ

Wiele kanałów

Komunikacja z różnych kanałów w jednym miejscu: wiadomości e-mail, formularz internetowy, połączenia telefoniczne, wiadomości tekstowe (SMS), socjal media w ramach jednego narzędzia obsługi klienta.

2

wiele kanałów kontaktu

RAPORTY

Analizuj dostępne dane

Podejmuj decyzje na podstawie zgromadzonych danych. Analizuj informacje, oszczędzaj czas, zarządzaj zespołem, pracuj nad jakością obsługi. Zwiększaj satysfakcję klientów.

raport z podziałem na statusy

3

AUTOMATYZACJA

Ułatw i przyspiesz obsługę

szablony odpowiedzi

Automatyzacja scenariuszy pozwala na wykonanie określonych działań na zgłoszeniu: automatyczne odpowiedzi, określone akcje powiązane z zaznaczonym statusem, samoczynne zakładanie ticketów z nieodebranych połączeń telefonicznych.

4

integracja

Dzięki wbudowanym mechanizmom integracji z zewnętrznymi systemami CRM, ERP możemy udostępniać dane klientów zgromadzone w innych systemach.

5

Analizuj dane z zewnętrznych systemów

INTEGRACJA

integracja

Obsługa klienta na wysokim poziomie. 

Testuj przez 14 dni za darmo

© 2017 DEBESIS. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl