Close

ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09
`

Wirtualne call

center

Infolinie

IVR

$

Nowości

VoIP

Bazy danych

Kontakt

System Helpdesk

rejestracja i obsługa zgłoszeń

System ticketowy Debesis - uporządkowana obsługa klienta (telefon, e-mail, formularz internetowy, SMS, czat).

Obsługa ticketów

System ticketowy - zgloszenia

Wszystkie zgłoszenia w oprogramowaniu helpdesk są prezentowane w formie czytelnej tabeli zawierającej:

  • status zgłoszenia,
  • identyfikator,
  • datę utworzenia i zakończenia zgłoszenia,
  • wiek zgłoszenia (SLA),
  • przypisaną kolejkę oraz źródło.
System zgłoszeń

Administracja bazą danych

System zgłoszeń

Oprogramowanie umożliwia tworzenie wewnętrznej bazy danych, w tym prostą konfigurację pól jakie mają gromadzić dane oraz komunikację z zewnętrzną bazą danych poprzez wbudowane w system API (metoda GET lub POST).

Filtrowanie zgłoszeń

System helpdesk pozwala na tworzenie zaawansowanych filtrów, dzięki którym zgłoszenia są rozdzielane do pracowników w sposób automatyczny:

  • filtrowanie na podstawie kanału z którego pobieramy zgłoszenia,
  • filtrowanie na podstawie domeny nadawcy,
  • filtrowanie na podstawie słów kluczowych (tagów) jakie system ma brać pod uwagę w filtrowaniu zgłoszeń,
  • filtrowanie w oparciu o biblioteki istniejących filtrów.

Dzięki zastosowaniu zaawansowanych metod identyfikacji i dystrybucji zgłoszeń możemy przydzielać pracownikom tylko te które są merytoryczne.

System help desk

Powiadomienia i alerty

Pracownik obsługujący zgłoszenia ma do dyspozycji zestaw powiadomień i alertów informujących o istotnych zmianach w ramach nowych i obsługiwanych zadań, m.in.:

  • powiadomienie o nowych zgłoszenia,
  • powiadomienie o nowych wiadomościach wewnętrznych,
  • nowe wiadomości e-mail od klientów w ramach obsługiwanych zgłoszeń,
  • nowe notatki w zgłoszeniach,
  • zgłoszenia, których czas na reakcję pracownika (first contact resolutions) mija,
  • zgłoszenia, których czas rozwiązanie mija.
Powiadomienia - system ticketowy
System ticketowy na system Linux

Na systemy Windows®, Linux® & Mac OS®

Obsługa zgłoszeń w ramach systemu ticketowy jest możliwa na systemach operacyjnych Windows, Linux oraz Mac OS.

System ticketowy - system OS Mac
Integracja metodą GET

Baza danych - integracje

W ramach systemu możemy wykorzystywać wewnętrzną bazę danych, którą będziemy tworzyć w oparciu o obsługiwane zgłoszenia lub korzystać z zewnętrznych zasobów, dzięki prostemu mechanizmowi integracji wykorzystującym metodę GET lub POST. Stosując protokół HTTP możemy komunikować się z kilkoma zewnętrznymi systemami on-line i przekazywać osobie pracującej nad zgłoszeniem wszelkie, niezbędne informacje typu: szczegóły umowy z klientem, historię kontaktów. Istotny jest również fakt, że oprócz czasu niezbędnego do obsługi zgłoszenia dane klienta nie są gromadzone w systemie Debesis.

Integracja metodą POST
raport dzienny
System helpdesk

Dashboard i raporty

Nasze rozwiązanie help desk pozwala na analizę on-line informacji na temat liczby obsługiwanych zgłoszeń w podziale na źródła, kanały, kolejki oraz udostępnia informacje związane z ruchem telekomunikacyjnym.

raport z podziałem na statusy

Cennik usługi - proste zasady

SMS

Koszt minuty połączenia wychodzącego na telefony stacjonarne

4

5

GR

MIN

MIN

12

NUM

Koszt licencji dostępu do systemu Helpdesk każdego użytkownika

GR

69

PLN

Koszt wysłania pojedyńczej wiadomości SMS (160 znaków)

MSC

GR

Koszt udostępnienia numeru stacjonarnego

Koszt minuty połączenia wychodzącego na telefony komórkowe

PLN

11

Dział Help Desk odpowiada za sprawne wdrożenia, rozwój i aktualizację systemów oraz nadzór nad ich bezawaryjnym działaniem.

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Zobacz ceny Naszych rozwiązań i porównaj z konkurencją. Nie zawieramy terminowych umów, oferujemy bezpłatny test i aktualizacje systemów.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.



@ Copyright 2017 Debesis Sp. z o.o.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl