Debesis - rozwiązania wspierające obsługę klienta
System ticketowy, system call center, centrale telefoniczne, ruch telekomunikacyjny, bazy danych

System call contact zarządzanie projektami w call center.

 System call center - obsługa i aktywne pozyskiwanie klientów

Infolinie z IVR, kampanie telefoniczne, dialer predictive, wykrywanie poczt głosowych, raporty on-line.
Wirtualny system call center wspierający prowadzenie projektów telemarketingowych.
Połączenia telefoniczne (przychodzące i wychodzące), e-mail, formularze internetowe, SMS.

Systemy obsługi klienta Debesis

 System call center - wielokanałowa obsługa klienta

Debesis call center to wielokanałowe narzędzie wspierające realizację kampanii sprzedażowych, obsługi klienta czy umawiania spotkań. Zastosowana automatyzacja połączeń w kampaniach zwiększa w znaczący sposób efektywność realizowanych projektów call i contact center.

Systemy obsługi klienta Debesis

 System call center - bądź w kontakcie z klientami

System call center Debesis rejestruje wszystkie rozmowy i umożliwia ich odsłuch w czasie rzeczywistym oraz z bazy nagrań zakończonych kontaktów. Każda rozmowa może być oceniona z poziomu karty ocen co jest później wykorzystywane w celach szkoleniowych, motywacyjnych lub reklamacyjnych.

Systemy obsługi klienta Debesis

Zastosowania
systemu call center

Sprzedaż, umawianie spotkań, infolinie, ankiety, badania, windykacja

System call center

Nagrywanie rozmów i odsłuch on-line

System call center

Różne tryby realizacji połączeń: predictive, preview, manual

System call center

Połączenia wychodzące i przychodzące, e-mail, SMS, dokumenty

System call center

Detekcja maszyn (poczt głosowych) w cenie licencji systemu call center

System call center

Brak opłat za wsparcie helpdesk, umowa na czas nieokreślony

System call center

Automatyczna dystrybucja połączeń

Trzy niezależne tryby dzwonienia, ręczny, automatyczny oraz predictive pozwalające w zależności od rodzaju realizowanych projektów na maksymalną efektywność realizowanych połączeń telefonicznych

Zespoły, projekty, kampanie

Bez znaczenia czy realizujesz projekty wieloetapowe czy obsługujesz infolinie albo kampanie windykacyjne, każdą z tych aktywności zrealizujesz w systemie call center Debesis

All-in-one online contact center system

Wielokanałowa komunikacja z klientami kanałami voice, sms, e-mail, web form oraz poprzez integracje z innymi systemami

System call center Debesis

Nagrywanie i odsłuch rozmów

Wszystkie rozmowy są rejestrowane a system contact center umożliwia ich odsłuch on-line oraz weryfikację z wykorzystaniem kart ocen

Zaawansowane opcje konfiguracji systemu

System contact center umożliwia konfigurację dowolnych kampanii obsługi klienta (in oraz out) z obsługą, dokumentów, komunikacji sms czy poprzez panel klienta 

Portal klienta

Panel klienta to zintegrowany z systemem moduł, który umożliwia klientom wgląd w obsługiwane przez daną firmę (call center) sprawy. W ten sposób realizowana jest szybka i bezpieczna komunikacja z klientem.