Close

ZADZWOŃ DO NAS: + 48 22 699 99 09

Tickety

Bazy danych

Wirtualne call

center

Kontakt

VoIP

$

Nowości

Wirtualne centrale telefoniczne VoIP

Nowoczesne rozwiązanie dla firm dostępne już za 19 zł/msc,

umowa na czas nieokreślony

NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA IVR DLA CONTACT CENTER

Jeśli posiadasz dostęp do internetu uruchomimy centralę w ciągu jednego dnia.

Zapowiedzi IVR, nagrywanie rozmów, wirtualny fax, identyfikacja rozmówcy, moduł call center, SMS, Voice Mailing to wszystko w Naszej ofercie.

Dostarczamy narzędzia do analizy on-line ruchu telekomunikacyjnego: bilingi, raporty połączeń odebranych i nieodebranych...

URUCHAMIAMY CENTRALE W 24 GODZINY

WYPOSAŻONA W NARZĘDZIA ANALITYCZNE

Wirtualna centrala VoIP od Debesis jest alternatywą dla tradycyjnych rozwiązań. Różnica w działaniu pomiędzy nimi polega na braku konieczności inwestycji w sprzęt (serwery, szafy, regały, UPS). Wszystkie funkcjonalności dotychczasowych rozwiązań zostały zwirtualizowane, dzięki czemu do korzystania z naszej usługi potrzebny jest jedynie Internet, a wszystkie funkcje związane z realizacją połączeń realizowane są na Naszych (szybkich) serwerach i łączach telekomunikacyjnych.

NOWOCZESNY SPOSÓB KOMUNIKACJI

ELASTYCZNOŚĆ ROZWIĄZAŃ

W zależności od potrzeb firmy centrala telefoniczna VoIP może obsługiwać od jednego do kilkuset użytkowników. Dzięki zastosowaniu rozwiązań SaaS nie jest potrzebne kupowanie sprzętu na "zapas".  W dowolny sposób można decydować o liczbie osób, które obsługuje centrala VoIP, dodając lub zawieszając licencje w dowolnym czasie trwania umowy.

NUMERACJA TELEFONICZNA

Debesis jako operator telekomunikacyjny dostarcza swoim klientom numerację krajową i zagraniczną:

  • numery krajowe (stacjonarne) dla wszystkich 49 stref numeracyjnych,
  • numery komórkowe (możliwość prezentacji numerem GSM),
  • numery zagraniczny w ramach Unii Europejskiej jak i poza nią.


numeracja krajowa i zagraniczna

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA

Wdrażamy, konfigurujemy i obsługujemy wirtualne centrale telefoniczne: przygotowujemy łącza telekomunikacyjne, IVR call center wraz z wgraniem zapowiedzi i ustaleniem zasad przekierowań, przydzielamy i konfigurujemy numery. My przygotowujemy dla Ciebie całą konfiguracje centrali, a Ty spokojnie możesz zająć się swoim biznesem.

kompleksowe wdrożenie centrali telefonicznej

WIRTUALNY FAX

Nasze rozwiązanie umożliwiają korzystanie z wirtualnego faxu. Pozwala on na obsługę (wysyłanie i odbieranie) korespondencji faksowej w biurze bez konieczności posiadania tradycyjnych urządzeń faksowych. Wysyłane i odbierane wiadomości rejestrowane są w systemie jako pliki w formacie PDF. System umożliwia także przygotowanie i wysyłanie spersonalizowanej korespondencji seryjnej, np. wezwań do zapłaty czy materiałów marketingowych

Fax Debesis

PRZENOSZENIE NUMERÓW

W każdej chwili możesz przenieść numer od swojego dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego. Przenoszenie numeru do Debesis jest niezwykle proste:

  • wypełnij dokumentację dotyczącą przenoszenia numeracji w tym upoważnienie dla Debesis, 
  • wyślij do nas skany i oryginały dokumentów,
  • my zajmiemy się resztą i poinformujemy Cię o ustalonym przez Twojego obecnego operatora terminie przeniesienia numeracji do Debesis.
numeracja krajowa i zagraniczna

WSPARCIE TECHNICZNE DLA UŻYTKOWNIKÓW

Przez cały czas trwania umowy, każdy z Naszych klientów ma bezpłatny dostęp do Działu Wsparcia Technicznego (Help Desk), pracujący tam specjaliści są w stanie pomóc w konfiguracji centrali telefonicznej, przygotowaniu systemu zgodnie z potrzebami klienta. Help Desk dba również o zapewnienie bezawaryjnej ciągłości pracy oraz o aktualizacje systemu o nowe funkcje u wszystkich klientów Naszych systemów.

help desk

WYSOKIE SLA

call center quality

Przez cały czas trwania umowy zapewniamy wysoką jakość świadczonych usług, gwarantujemy SLA na poziomie: 

  • Dostęp do systemu call center - 99,98%, 
  • Zasilanie i dostęp do infrastruktury serwerowej - 99,999% 

Przez cały czas trwania umowy zapewniamy bezpłatny dostęp do Działu Wsparcia Technicznego (Help Desk) oraz zapewniamy serwis i darmowe aktualizacje wirtualnej centrali telefonicznej.

TELEKONFERENCJE

Rozwiązania Debesis pozwalają na zdalną rozmowę (konferencję) wielu osób, znajdujących się w różnych miejscach:


  • użytkownicy dzwonią na wskazany numer pokoju telekonferencyjnego,
  • użytkownicy są identyfikowani indywidualnym kodem PIN,
  • system może automatycznie dzwonić do określonych użytkowników zapraszając ich do udziału w telekonferencji,
  • w telekonferencji może brać udział wielu użytkowników,
  • system rejestruje (nagrywa) rozmowy użytkowników.

TELEKONFERENCJE

PBX oferowane jest jako usługa wirtualna, w chmurze. Oznacza to, że nie są konieczne żadne inwestycje w drogi sprzęt telekomunikacyjny, wystarczy, że firma posiada dostęp do sieci Internet. Wirtualna centrala telefoniczna VoIP to idealne rozwiązanie dla firm posiadających kilka oddziałów ponieważ Nasze rozwiązanie wprowadza jeden standard usług telekomunikacyjnych dla całej firmy. Pracownicy do połączeń wewnątrz firmy korzystają z skróconej numeracji, a te połączenia są realizowane w sposób bezpłatny w ramach sieci Debesis. Nasze rozwiązanie pozwala również na stworzenie profesjonalnego IVR call center, z zapowiedziami głosowymi, nagrywaniem rozmów i raportami on-line.

CENTRALE TELEFONICZNE - PBX

business inteligence

AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA

Standardowe rozwiązania pracowały zazwyczaj na jednej wersji oprogramowania przez wiele lat aż do momentu poważnej awarii lub wymiany urządzenia.

Centrale oferowane przez Debesis są aktualizowane bezpłatnie i automatycznie bez względu na zakres usług z jakich korzysta dany klient.

OBSŁUGA POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH W FIRMIE

Rozwiązania Debesis pozwalają na szybką konfigurację "głównego" numeru firmowego oraz numerów wewnętrznych a wraz z nimi niezbędnych narzędzi w komunikacji z klientem: zapowiedzi głosowe, IVR, przekierowania, fax to mail. Dodatkowo pomagamy optymalizować koszty oferując ruch wychodzący w cenach 4 gr/min (połączenia stacjonarne) i 11 gr/min (połączenia komórkowe).

ŁATWOŚĆ OBSŁUGI

Aby w pełni wykorzystać wirtualne centrale wystarczy dostęp do sieci Internet oraz oprogramowania typu softphone lub telefonu IP (zastępuje tradycyjny telefon).

Dzięki temu, pracownik danej firmy może w dowolny sposób przemieszczać się w biurze, w każdym pokoju, tam gdzie będzie pracował, będzie miał dostęp do swojego numeru telefonu.
W przypadku kiedy dana firma zmieni swoją lokalizację, wystarczy podłączyć telefony IP do sieci Internet korzystać z systemu w taki sam sposób jak w poprzedniej lokalizacji z zachowaniem tej samej numeracji.

KONFIGURACJA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM

Centrale VoIP umożliwiają w niezwykle prosty sposób zarządzanie pracownikami oraz konfigurację ich uprawnień. Z poziomu panelu administracyjnego można dodawać nowych użytkowników, włączać czy wyłączać poszczególne usługi, mieć wgląd w raporty czy nagrania rozmów.


Natomiast użytkownicy systemu mają możliwość wglądu w dane osób dzwoniących (jeśli posiadamy te informacje w bazie lub zostaną one udostępnione z poziomu CRM), swoje statystyki czy ostatnie aktywności w systemie, w tym nagrania rozmów.

OSZCZĘDNOŚCI

Dzięki zastosowaniu modelu SaaS możliwa jest znaczna redukcja kosztów wdrożenia centrali oraz kosztów związanych z utrzymaniem czy rozbudową.


Technologia VoIP pozwala na ograniczenie wydatków związanych z ruchem telekomunikacyjnym nawet o 70% w porównaniu do standardowych umów. Dodatkowo VoIP nie ogranicza nas lokalizacyjne, mamy dostęp do Naszej usługi z każdego miejsca z dostępem do sieci Internet.

PANELE GRAFICZNE

KOMUNIKATOR

VOICE MAILING

RAPORTY

CZY TWÓJ SYSTEM ZAWIERA TO WSZYSTKO?

IVR

ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI

PRZETESTUJ NASZE ROZWIĄZANIA ZA DARMO JUŻ DZIŚ!

GŁÓWNE FUNKCJONALNOŚCI CENTRALI TELEFONICZNEJ DEBESIS


1.    Prosta obsługa połączeń wychodzących i przychodzących (infolinie, IVR Call Center).
2.    Skrócone numery wewnętrzne.
3.    Darmowe przekierowania wewnątrz centrali - posiadając sieć internetową możemy wykonywać darmowe połączenia w ramach numeracji wewnętrznej.
4.    Proste wdrożenie bez konieczności zmian w infrastrukturze telekomunikacyjnej klienta, wykorzystana jest wewnętrzna sieć internetowa.
5.    Konta użytkowników systemu z określaniem poziomu dostępu do różnych funkcjonalności systemu.
6.    Minimalne koszty uruchomienia centrali telefonicznej, brak potrzeby zakupu hardware, wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu,
7.    Zmieniasz siedzibę, centrale oraz numerację zabierasz ze sobą, dostęp do rozwiązania VoIP masz przez internet.
8.    Brak dodatkowych kosztów uruchamiania struktury rozproszonej.
9.    Skalowalna, nowoczesna technologia telekomunikacyjna.
10.    Skrócenie czasu konfiguracji i wdrożenia zaawansowanej usługi do 2-3 dni.
11.    Obsługa wielu numerów PSTN w ramach jednego rozwiązania,
12.    IVR call center- zapowiedzi głosowe, music on hold (muzyka w oczekiwaniu na połączenie), komunikat o "miejscu w kolejce", poczta głosowa.
13.    Grupy użytkowników i kierowane połączenia zgodnie z scenariuszem IVR.
14.    Routing połączeń do pracowników o odpowiednich umiejętnościach (skill based routing).
15.    Auto answer - automatyczne odbieranie połączeń przychodzących przez zalogowanego pracownika.
16.    Nagrywanie wszystkich lub wybranych połączeń przychodzących lub wychodzących,
17.    Odsłuch on-line.
18.    Biling on-line z kontrolą kosztów.
19.    Wirtualny fax (fax2mail).
20.    Raporty on-line dla ruchu przychodzącego i wychodzącego.
21.    Panele graficzne (pracowników, kolejek).
22.    Niezależność od zewnętrznych operatorów telekomunikacyjnych,
23.    Maksymalne ograniczenie kosztów telekomunikacyjnych.   

    Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

    To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

    Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

    Zobacz ceny Naszych rozwiązań i porównaj z konkurencją. Nie zawieramy terminowych umów, oferujemy bezpłatny test i aktualizacje systemów.

    Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

    Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

    Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

    Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

    Wsparcie techniczne

    +48 22 699 99 00

    helpdesk@debesis.pl

    Copyright 2017 Debesis Sp. z o.o.

    Debesis Sp. z o.o.

    ul.Młynarska 39/4B

    05-500 Piaseczno


    + 48 22 699 99 09

    biuro@debesis.pl