Close

ZADZWOŃ DO NAS:  + 48 22 699 99 09

PLN

Współpracując z Klientami kierujemy się prostymi i jasnymi dla obu stron zasadami, pobieramy opłaty za faktyczną liczbę udostępnionych stanowisk a nie za liczbę osób pracujących na Naszym systemie. Nie ma dla nas znaczenia czy nasz Klient jedno czy więcej stanowisk, udostępniamy klientom pakiety usług z możliwością konfiguracji systemu według własnych potrzeb.

wdrożenie i konfiguracja

PODSTAWOWY

odsłuch on-line

raporty

CRM bazy danych

dialer (manual)

zarządzanie pracownikami

Certyfikaty SSL

wdrożenie i konfiguracja

CRM bazy danych

dialer (manual)

dialer (preview)

49,00

PLN

/msc

nagrywanie

UMOWA NA CZAS 

NIEOKREŚLONY

UMOWA NA CZAS 

NIEOKREŚLONY

ZAAWANSOWANY

OPTYMALNY

wdrożenie i konfiguracja

raporty

zarządzanie pracownikami

raporty

zarządzanie pracownikami

89,00

/msc

kreator projektów

CRM bazy danych

nagrywanie

kreator projektów

119,00

PLN

/msc

Certyfikaty SSL

SMS/Voice Mailing/Email

Certyfikaty SSL

dialer (preview/predictive)

Back Office

kreator projektów

dialer (manual)

UMOWA NA CZAS 

NIEOKREŚLONY

Cennik Systemu Call Center

Cennik Centrali Telefonicznej

Fax to mail

Certyfikaty SSL

wdrożenie i konfiguracja

UMOWA NA CZAS 

NIEOKREŚLONY

raporty

do 7 numerów miejskich

zarządzanie pracownikami

PODSTAWOWY

Dashboard (panele graficzne)

UMOWA NA CZAS 

NIEOKREŚLONY

inbound/outbound

API

inbound/outbound

PLN

19,00

PLN

IVR

/msc

Certyfikaty SSL

ZAAWANSOWANY

wdrożenie i konfiguracja

do 3 numerów miejskich

raporty

do 15 numerów miejskich

Wirtualna centrala telefoniczna zastępuje dotychczasowe rozwiązania stacjonarne w obsłudze ruchu telefonicznego. Zastosowanie modelu SaaS umożliwia wdrożenie centrali wszędzie tam gdzie klient ma dostęp do internetu. Klienci mogą także skorzystać z taniego ruchu telekomunikacyjnego.

zarządzanie pracownikami

49,00

/msc

odsłuch on-line

inbound/outbound

SMS/Voice Mailing/Email

nagrywanie

79,00

PLN

/msc

IVR

Certyfikaty SSL

Fax to mail

SMS/Voice Mailing/Email

nagrywanie

CLIP

odsłuch on-line

UMOWA NA CZAS 

NIEOKREŚLONY

OPTYMALNY

wdrożenie i konfiguracja

raporty

do 6 numerów wewnętrznych

zarządzanie pracownikami

do 15 numerów wewnętrznych

do 30 numerów wewnętrznych

Darmowe testy centrali telefonicznej

System ticketowy (zarządzanie zgłoszeniami)

System umożliwiający zarządzanie zgłoszeniami z różnych kanałów dostępu: e-mail, telefon, SMS, formularz internetowy, czat.

Miesięczny koszt użytkownika systemu - 69 pln

Debesis SMS

  • SMS ECO (brak zdefiniowanego pola nadawcy) - 0,10 pln/SMS,
  • SMS FULL (zdefiniowane pole nadawcy) - 0,15 pln/SMS.

Debesis Voice Mailing

  • koszt minuty połączenia na telefony stacjonarne - 5 gr/min,
  • koszt minuty połączenia na telefony komórkowe - 15 gr/min,
  • koszt wysyłki jednej wiadomości voice mailing - 2 gr/każda próba nawiązania połączenia z odbiorcą.

Aktualizacja numerów telefonów

  • weryfikacja numeru stacjonarnego już od 2 gr/numer,
  • weryfikacja numeru komórkowego już od 5 gr/numer.

Czy aby korzystać z usług Debesis muszę podpisać terminową umowę?


Nie wymagamy podpisywania długich, terminowych umów. Rozwiązania Debesis dostępne są w ramach, bezterminowych umów z krótkim miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeśli zrezygnujesz przed upływem końca danego miesiąca, opłaty nie będą naliczane począwszy od kolejnego miesiąca przypadającego po miesięcznym okresie wypowiedzenia.

Często zadawane pytania

Jak działa darmowy okres próbny?


W każdej chwili okresu próbnego można zrezygnować z dalszego korzystania z Naszych rozwiązań (centrala telefoniczna, system call center). Jeśli to zrobisz, nie ponosisz jakichkolwiek kosztów związanych z  ich działaniem. W razie jakichkolwiek pytań związanych z płatnościami, zachęcamy do kontaktu telefonicznego +48 22 699 99 09 lub mailowego biuro@debesis.pl 

Czy w dowolnym momencie mogę zmienić zakres usług z jakich korzystam?


Oczywiście. Masz taką możliwość w dowolnym okresie współpracy.

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Zobacz ceny Naszych rozwiązań i porównaj z konkurencją. Nie zawieramy terminowych umów, oferujemy bezpłatny test i aktualizacje systemów.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Copyright 2017 Debesis Sp. z o.o.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl