Close
Kontakt E-mail
Telefon do nas

ZADZWOŃ DO NAS:  + 48 22 699 99 09

Pobierz prezentację

99  zł netto/msc/konto

System Call Center

 PODSTAWOWY

69 zł netto/msc/konto

Współpracując z Klientami kierujemy się prostymi i jasnymi dla obu stron zasadami. Opłaty są przejrzyste i elastyczne, ponieważ wyłącznym kosztem są miesięczne opłaty abonamentowe pobierane za faktyczną liczbę udostępnionych stanowisk.

wdrożenie i konfiguracja

projekty in i out

zarządzanie pracownikami

raporty

CRM bazy danych

kreator projektów i skryptów

dialer (manual, preview)

nagrywanie rozmów on-line

importer bazy danych

VoIP

certyfikaty SSL

wsparcie e-mail i telefoniczne

pełna konfiguracja kont i uprawnień

brak ograniczeń w liczbie agentów

brak ograniczeń w liczbie obsługiwanych kont

wdrożenie i konfiguracja

projekty in i out

zarządzanie pracownikami

raporty

CRM bazy danych

kreator projektów i skryptów

dialer (manual, preview, predictive)

wykrywanie poczty głosowej

nagrywanie rozmów on-line

importer bazy danych

SMS, voice mailing, e-mail

Back office

VoIP

certyfikaty SSL

wsparcie e-mail i telefoniczne

pełna konfiguracja kont i uprawnień

brak ograniczeń w liczbie agentów

brak ograniczeń w liczbie obsługiwanych kont

 ZAAWANSOWANY

Centrala Telefoniczna

Wirtualna centrala telefoniczna zastępuje dotychczasowe rozwiązania stacjonarne w obsłudze ruchu telefonicznego. Zastosowanie modelu SaaS umożliwia wdrożenie centrali wszędzie tam gdzie klient ma dostęp do internetu. Klienci mogą także skorzystać z taniego ruchu telekomunikacyjnego.

 PODSTAWOWY

79  zł netto/msc/konto

49  zł netto/msc/konto

 ZAAWANSOWANY

wdrożenie i konfiguracja

zarządzanie pracownikami

IVR

zapowiedzi głosowe

raporty on-line

połączenia przychodzące

połączenia wychodzące

połączenia wewnętrzne

nagrywanie rozmów

odsłuch on-line

fax to mail

SMS/Voice Mailing/E-mail

certyfikaty SSL

numer miejski

numeracja wewnętrzna

wdrożenie i konfiguracja

zarządzanie pracownikami

IVR

zapowiedzi głosowe

raporty on-line

bilingi

połączenia przychodzące

połączenia wychodzące

połączenia wewnętrzne

nagrywanie rozmów

odsłuch on-line

CLIP/CLIR

ustawienie prezentacji dowolnym numerem

kolejki połączeń

fax to mail

SMS/Voice Mailing/E-mail

certyfikaty SSL

numer miejski

numeracja wewnętrzna

integracja z innymi systemami IT

CRM

poczta e-mail

formularze

wallboard

SMS

raporty

rejestracja czasu pracy

dokumenty

VoIP

IVR

kolejki telefoniczne

numeracja stacjonarna lub komórkowa

automatyzacja

indywidualne modyfikacje

wsparcie e-mail i telefoniczne

pliki

pełna konfiguracja kont i uprawnień

brak ograniczeń w liczbie agentów

brak ograniczeń w liczbie obsługiwanych kont


System umożliwiający zarządzanie zgłoszeniami z różnych kanałów dostępu: e-mail, telefon, SMS, formularz internetowy, czat.

 PODSTAWOWY

59 zł netto/msc/konto

System ticketowy (zarządzanie zgłoszeniami)

CRM

poczta e-mail

formularze

wallboard

SMS

raporty

rejestracja czasu pracy

dokumenty

automatyzacja

wsparcie e-mail i telefoniczne

pliki

pełna konfiguracja kont i uprawnień

brak ograniczeń w liczbie agentów

brak ograniczeń w liczbie obsługiwanych kont


89  zł netto/msc/konto

 ZAAWANSOWANY

Debesis SMS

  • SMS ECO (brak zdefiniowanego pola nadawcy) - 0,10 pln/SMS,
  • SMS FULL (zdefiniowane pole nadawcy) - 0,15 pln/SMS.

Debesis Voice Mailing

  • koszt minuty połączenia na telefony stacjonarne - 5 gr/min,
  • koszt minuty połączenia na telefony komórkowe - 15 gr/min,
  • koszt wysyłki jednej wiadomości voice mailing - 2 gr/każda próba nawiązania połączenia z odbiorcą.

Aktualizacja numerów telefonów

  • weryfikacja numeru stacjonarnego już od 2 gr/numer,
  • weryfikacja numeru komórkowego już od 5 gr/numer.

Czy aby korzystać z usług Debesis muszę podpisać terminową umowę?


Nie wymagamy podpisywania długich, terminowych umów. Rozwiązania Debesis dostępne są w ramach, bezterminowych umów z krótkim miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeśli zrezygnujesz przed upływem końca danego miesiąca, opłaty nie będą naliczane począwszy od kolejnego miesiąca przypadającego po miesięcznym okresie wypowiedzenia.

Często zadawane pytania

Jak działa darmowy okres próbny?


W każdej chwili okresu próbnego można zrezygnować z dalszego korzystania z Naszych rozwiązań (centrala telefoniczna, system call center). Jeśli to zrobisz, nie ponosisz jakichkolwiek kosztów związanych z  ich działaniem. W razie jakichkolwiek pytań związanych z płatnościami, zachęcamy do kontaktu telefonicznego +48 22 699 99 09 lub mailowego biuro@debesis.pl 

Czy w dowolnym momencie mogę zmienić zakres usług z jakich korzystam?


Oczywiście. Masz taką możliwość w dowolnym okresie współpracy.

To narzędzie do efektywnej obsługi kampanii w call center w ruchu przychodzącym, wychodzącym oraz e-mail.

Skuteczny SMS marketing, indywidualna i spersonalizowana komunikacja z klientem.

Pozwalają na szybkie uruchomienie infolinii wraz z systemem zapowiedzi IVR.

Zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat wydarzeń, nowych funkcjonalności czy ostatnich wdrożeń rozwiązań Debesis.

Telefonia internetowa dla firm VoIP w atrakcyjnych stawkach na telefony stacjonarne i komórkowe, ruch krajowy i zagraniczny.

Biznesowe i konsumenckie bazy danych. Ponad 20 000 000 rekordów z bazy b2c i 2 000 000 rekordów z bazy b2b. Wysoka jakość i gwarancja aktualności.

Zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub wejdź na czat z Naszymi doradcami.

Systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami z różnych kanałów komunikacji: telefon, email, formularz kontaktowy, czat czy SMS.

Copyright 2018 Debesis Sp. z o.o.

Debesis Sp. z o.o.

ul. Młynarska 39/4B

05-500 Piaseczno


+ 48 22 699 99 09

biuro@debesis.pl

Wsparcie techniczne

+48 22 699 99 00

helpdesk@debesis.pl