System ticketowy

129pln / *159pln

Obsługa zgłoszeń z kanałów takich jak e-mail, sms, formularze www lub dodatkowo (*) zgłoszeń z połączeń telefonicznych.

129 pln lub 159 pln to koszt jednego stanowiska użytkownika (pracownika lub administratora), należy zamówić minimum jedno stanowisko pracownika i administratora.

Opłata jednorazowa (wdrożeniowa) - 1 000 pln. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, karta kredytowa nie jest wymagana.

System call center

129pln / *159pln

Obsługa kampanii call center z wykorzystaniem dialera manual/preview lub (*) predictive.

129 pln lub 159 pln to koszt jednego stanowiska użytkownika (pracownika lub administratora), należy zamówić minimum jedno stanowisko pracownika i administratora.

Opłata jednorazowa (wdrożeniowa) - 1 000 pln. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, karta kredytowa nie jest wymagana.

Telefonia internetowa VoIP

połączenia stacjonarne do wszystkich operatorów - już od 5 gr/min,

połączenia komórkowe do wszystkich operatorów - już od 13 gr/min,

numer miejski - 5 pln/msc.

Debesis SMS/MMS

aktywacja numeru dostępowego - 50 pln (jednorazowo),

utrzymanie numeru dostępowego - 149 pln/msc,

SMS (zdefiniowane pole nadawcy lub brak) - 0,15 pln/SMS,

MMS (za każde rozpoczęte 100 kb) - 0,45 pln/MMS.

Debesis Voice Mailing

koszt minuty połączenia na telefony stacjonarne - 5 gr/min,

koszt minuty połączenia na telefony komórkowe - 15 gr/min,

koszt wysyłki jednej wiadomości voice mailing - 5 gr/każda próba nawiązania połączenia z odbiorcą.

Aktualizacja numerów telefonów

weryfikacja numeru stacjonarnego już od 2 gr/numer,

weryfikacja numeru komórkowego już od 5 gr/numer.