129pln / *159pln
Obsługa zgłoszeń z kanałów takich jak e-mail, sms, formularze www lub dodatkowo (*) zgłoszeń z połączeń telefonicznych.
129 pln lub 159 pln to koszt jednego stanowiska użytkownika (pracownika lub administratora), należy zamówić minimum jedno stanowisko pracownika i administratora.
Opłata jednorazowa (wdrożeniowa) - 1 000 pln. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, karta kredytowa nie jest wymagana.
129pln / *159pln
Obsługa kampanii call center z wykorzystaniem dialera manual/preview lub (*) predictive.
129 pln lub 159 pln to koszt jednego stanowiska użytkownika (pracownika lub administratora), należy zamówić minimum jedno stanowisko pracownika i administratora.
Opłata jednorazowa (wdrożeniowa) - 1 000 pln. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, karta kredytowa nie jest wymagana.
połączenia stacjonarne do wszystkich operatorów - już od 5 gr/min,
połączenia komórkowe do wszystkich operatorów - już od 13 gr/min,
numer miejski - 5 pln/msc.
aktywacja numeru dostępowego - 50 pln (jednorazowo),
utrzymanie numeru dostępowego - 149 pln/msc,
SMS (zdefiniowane pole nadawcy lub brak) - 0,15 pln/SMS,
MMS (za każde rozpoczęte 100 kb) - 0,45 pln/MMS.
koszt minuty połączenia na telefony stacjonarne - 5 gr/min,
koszt minuty połączenia na telefony komórkowe - 15 gr/min,
koszt wysyłki jednej wiadomości voice mailing - 5 gr/każda próba nawiązania połączenia z odbiorcą.
weryfikacja numeru stacjonarnego już od 2 gr/numer,
weryfikacja numeru komórkowego już od 5 gr/numer.